دیزنی قصد دارد فیلم جدیدی را در رابطه با خواهر های ناتنی سیندرلا بسازد

18 April 2021 - 14:25
cinderella

انی مامولو و کریستن ویگ قرار است دوباره با همکاری یکدیگر فیلم‌‌نامه این فیلم لایو اکشن که بر روی خواهر‌های ناتنی سیندرلا تمرکز خواهد داشت را به قلم درآورند.

این دو بازیگر پیش از این نیز با همکاری یکدیگر علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم کمدی و جدید کمپانی Lionsgate با عنوان Barb and Star Go to Vista Del Mar، وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم را نیز بر عهده داشته‌اند.

داستان این فیلم جدید کمپانی دیزنی، بر روی خواهرهای ناتنی کاراکتر سیندرلا تمرکز خواهد داشت.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Deadline، این پروژه فیلمی افسانه‌ای، موزیکال و کمدی خواهد بود که داستان کلاسیک سیندرلا را از دید خواهرهای ناتنی و بدجنس او با نام‌های آناستازیا و دریزلا و تلاش آن‌ها برای حفظ کردن میراث خانوادگی‌شان، تعریف خواهد کرد. بازه زمانی که این داستان در آن تعریف خواهد شد نیز از دوران کودکی آن‌ها آغاز شده و تا ازدواج کاراکتر سیندرلا با شاهزاده چارمینگ و فراتر از آن، ادامه پیدا خواهد کرد.

از آن‌جایی که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، هنوز مشخص نیست که آیا انی مامولو (Annie Mumolo) و کریستن ویگ (Kristen Wiig) علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این فیلم، در این پروژه به ایفای نقش نیز خواهند پرداخت یا خیر. درست مانند فیلم Barb & Star Go to Vista Del Mar، این پروژه را ویل فرل (Will Ferrell) و جسیکا الباوم (Jessica Elbaum) از طریق کمپانی‌شان با نام Gloria Sanchez Productions تولید خواهند کرد.

با توجه به در آغوش گرفتن و تولید فیلم‌هایی در رابطه با شخصیت‌های منفی داستان‌ها توسط کمپانی‌های سونی و برادران وارنر (مانند فیلم‌های Joker و Venom)، کمپانی دیزنی نیز قصد دارد دنباله‌رو این روند باشد. البته این کمپانی در حال حاضر، مشغول آماده‌سازی پخش جدیدترین فیلم لایو اکشن خود با تمرکز بر روی شخصیت منفی با نام کروئلا دویل می‌باشد. این فیلم Cruella نام دارد. اما استون (Emma Stone) در این پروژه، در نقش منفی فیلم کمپانی دیزنی در سال ۱۹۹۶ با عنوان ۱۰۱ Dalmatians ظاهر شده است.

علاوه بر فیلم Cruella و پروژه جدید این کمپانی در رابطه با خواهرهای ناتنی کاراکتر سیندرلا، آن‌ها قصد دارند سریال لایو اکشن دیگری را نیز با تمرکز بر روی شخصیت‌های منفی فیلم Beauty and the Beast یعنی کاراکترهای گاستون (Gaston) و لفو (LeFou) و ماجراجویی‌هایشان برای شبکه اینترنتی دیزنی پلاس نیز تولید کنند.

این سریال که پیش‌درآمدی برای فیلم‌ Beauty and the Beast می‌باشد، اکنون در مرحله توسعه قرار گرفته و بازیگرانی مانند لوک ایوانز (Luke Evans) و جاش گد (Josh Gad) نیز دوباره قرار است در نقش کاراکترهای پیشین خود، در این سریال به ایفای نقش بپردازند.

انی مامولو و کریستن ویگ پیش از این نیز برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم کمدی و بسیار موفق کمپانی Universal Pictures با عنوان Bridesmaids در سال ۲۰۱۱ موفق شده‌اند که نامزد دریافت جایزه اسکار شوند. وب‌سایت Deadline نیز اخیراً گزارش داده که پروژه جدید آن‌ها یعنی فیلم Barb & Star Go to Vista Del Mar موفق شده از انتظارات کمپانی سازنده‌اش یعنی Lionsgate پیشی بگیرد و فروش بسیار خوبی را تجربه کند. این فیلم در ماه فوریه امسال به صورت اینترنتی منتشر شده است.

کریستن ویگ اخیراً نیز در فیلم کمیک بوکی کمپانی برادران وارنر و DC با عنوان Wonder Woman 1984 در نقش‌ منفی آن با نام چیتا ظاهر شده است. او همچنین قرار است در فصل تابستان امسال به همراه همکار قدیمی خود در SNL (برنامه‌ایی مربوط به آخر شب در آمریکاست)، مشغول نقش‌آفرینی در سریال شبکه اینترنتی Peacock با عنوان MacGruber شود. علاوه بر این‌ها، او در قسمت بعدی فرنچایز انیمیشنی Despicable Me نیز صداپیشگی خواهد کرد.

از کارهای سینمایی انی مامولو نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌ این بازیگر در فیلم کمدی کمپانی Universal Pictures با عنوان This Is 40 و با کارگردانی جاد اپتاو (Judd Apatow) در سال ۲۰۱۲، فیلم کمدی بسیار موفق کمپانی STX Entertainment با نام Bad Moms و فیلم The Boss با نقش‌آفرینی ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) اشاره کرد.

از کارهای آینده او نیز می‌‌توان به فیلم کمدی کمپانی STXfilms با عنوان Queenpins اشاره کرد که او دوباره در این فیلم نیز مانند دیگر فیلم‌هایش، در کنار کریستن ویگ نقش‌آفرینی کرده است. با توجه به جاذبه‌ قوی این دو بازیگر در کنار یکدیگر، امیدواریم که آن‌ها علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه فیلم اسپین‌آف Cinderella، در این پروژه به ایفای نقش نیز بپردازند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.