سریال Warrior برای فصل سوم تمدید شد

19 April 2021 - 11:25
Warrior

شبکه اینترنتی HBO Max، فصل سوم سریال درام تاریخی و هنرهای رزمی «مبارز» را تولید خواهد کرد.

این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مشتاقانه منتظر بودند تا ببینند آینده این سریال پس از پایان فصل دومش، به چه شکل رقم خواهد خورد. بینندگان سریال Warrior، همیشه قدردان ارز‌ش‌های‌ تولید بسیار بالای این سریال، شخصیت‌های بسیار جالب و صحنه‌های رزمی فوق‌العاده آن بوده‌اند ولی با این حال، علی‌رغم طرفداران بسیار زیاد و پشتیبانی منتقدین از آن، مانند بسیاری از دیگر سریال‌‌های تولیدی شبکه‌‌های کوچک، این سریال نیز برای به رسمیت شناختن گسترده در این شبکه، دست و پا زده است.

با توجه به ساخته شدن فصل سوم این سریال برای شبکه اینترنتی HBO Max و مخاطبان عظیم این شبکه، قطعاً پخش شدن فصل جدید آن در این پلتفرم، کمک بسیاری به شناخته شدن بیشتر آن خواهد کرد.

سریال Warrior براساس نوشته‌های بروس لی (Bruce Lee) ساخته شده است. دو فصل اول این سریال را شبکه Cinemax تولید و پخش کرده و اکنون با توجه به تصمیم این شبکه مبنی بر توقف تولید سریال‌‌های اورجینال خود، منطقی به نظر می‌رسد که کمپانی WarnerMedia نیز فصل‌های آینده این سریال را به صورت انحصاری برای مشترکان شبکه اینترنتی خود یعنی شبکه HBO Max تولید کند.

شانون لی (Shannon Lee) یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال و دختر بروس لی، در رابطه با ادامه پیدا کردن این سریال در شبکه اینترنتی HBO Max گفت:

جاستین، جاناتان و من با شنیدن خبر ساخته شدن (فصل سوم) سریال Warrior (برای پخش) در پلتفرم HBO و کمک به شناخته شدن بیشتر این سریال، بسیار خوشحال شده‌ایم. اکنون ما بسیار هیجان‌زده و قدران به دست آوردن فرصتی (دوباره) برای ساخت فصل دیگری از این سریال هستیم و همچنین شبکه اینترنتی HBO Max را نیز،‌ برای درک کردن اهمیت تعریف این داستان و این میزان پشتیبانی (از این پروژه را) تحسین می‌کنیم.

من می‌دانم که اکنون پدرم با دیدن ادامه پیدا کردن این سریالی که به مدت طولانی آرزوی ساخت آن را داشته بسیار خوشحال است. ما قصد داریم که فصل سوم این سریال را مانند فصل‌های پیشین آن، با همان سطح بالا و داستان‌سرایی معنی‌دار و صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز تولید کنیم.

تمدید شدن این سریال بدین شکل بی سابقه نبود چرا که پیش از این نیز، سریال انیمیشنی Harley Quinn که فصل اول و دومش برای شبکه اینترنتی DC Universe تولید شده بود، قرار است در شبکه اینترنتی HBO Max ادامه پیدا کند. در هر دوی این سریال‌ها صحنه‌های اکشن بسیاری وجود دارد.

با این وجود، خبر تمدید شدن سریال Warrior و ساخته شدن فصل سوم آن برای شبکه اینترنتی HBO Max در راستای دیگر اعلامیه‌های منتشر شده توسط این شبکه، مبنی بر احیای مجدد برخی از دارایی‌های کمپانی WarnerMedia مانند سریال‌های Gossip Girl ،Head of the Class و The Boondocks می‌باشد.

پیش از این نیز در طی مصاحبه‌های اخیر وب‌سایت کولایدر با بازیگران این سریال در فصل پاییز سال گذشته، علی‌رغم ساخته نشدن فصل سوم آن توسط شبکه Cinemax، بسیاری از آن‌ها نگاه خوش‌بینانه‌ای را به این موضوع داشته‌اند چرا که امیدوار بودند این سریال بتواند راهی را برای ادامه پیدا کردن در دیگر پلتفرم‌ها پیدا کند.

یکی از بازیگران این سریال با نام اندرو کوجی (Andrew Koji) در این باره گفته بود:

به عنوان خالقان (این سریال)، ما هر قدمی که (در ساخت فصل‌های این سریال) بر می‌داریم را آخرین قدم خود فرض می‌کنیم. تا زمانی که یک سریال به فصل سوم یا چهارم خود نرسد، هیچ تضمینی وجود ندارد که (تولید آن) ادامه پیدا کند. من در این باره اطلاعات زیادی در اختیار ندارم ولی این چیزی است که شنیده‌ام.

می‌دانم که فصل سوم این سریال با توجه به تصمیم شبکه Cinemax (مبنی بر ساخته نشدن سریال‌های اورجینال توسط این شبکه) دیگر ساخته نخواهد شد ولی فکر می‌‌کنم که آن‌ها راه‌حلی را (برای ادامه پیدا کردن این سریال) در ذهن خود دارند. اگر طرفداران این سریال سر و صدای زیادی کنند، احتمال دارد که ما بتوانیم فصل دیگری را نیز از این سریال تولید کنیم.

یکی از هدف‌های حرفه بازیگری من به راه انداختن ماجراهایی مانند ماجرای سریال Deadwood برای این سریال است. این سریال (Deadwood) کنسل شده بود ولی آن‌ها به علت سر و صدای زیاد طرفدارانش، مجبور شدند که قسمت آخری را (در قالب فیلمی) برای آن تولید کنند. امیدواریم که ما نیز بتوانیم این سریال را ادامه دهیم. من واقعاً امید دارم که آن‌ها از این فصل (فصل دوم) خوششان بیاید چرا که فکر می‌کنم، ما فصل خاص و فوق‌العاده‌ای را تولید کرده‌ایم.

در حال حاضر می‌توان دو فصل اول سریال Warrior را در شبکه اینترنتی HBO Max تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.