انتشار تریلر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

20 April 2021 - 09:56
فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

تریلر و پوستر رسمی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings از استودیو مارول با بازی سیمو لیو منتشر شد.

استودیو مارول علاوه بر رونمایی از اولین پوستر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، به مناسبت تولد ستاره این فیلم یعنی سیمو لیو (Simu Liu) تریلری از این فیلم منتشر کرده است. این فیلم مورد انتظار آغاز یک فرنچایز جدید در MCU «دنیای سینمایی مارول» می‌باشد. در داستان اصلی فیلم آمده است که شانگ-چی توسط پدرش ونوو با بازی تونی لیانگ (Tony Leung) تربیت شده است و شاگرد او می‌باشد. این در حالی است که ونوو رئیس یک سازمان شرور معروف به ده حلقه است. در واقع ونوو نامی است که در دنیای سینمایی کاربرد زیادی داشته است.

وقتی ما شانگ-چی را می‌بینیم او ده سال است که از پدرش دور بوده، زیرا تصمیم گرفته است که از زندگی جنایی او فاصله بگیرد، اما گذشته او را بسیار آزار می‌دهد.

این تریلر بسیار خارق‌العاده به نظر می‌رسد و از نظر بافت و جو کلی تا حدودی به فیلم Black Panther شباهت دارد؛ داستان فرزندی با میراث خانوادگی پیچیده. این یک تجربه هیجان‌انگیز و جدید از MCU است؛ نه یک دنباله یا یک پیش‌درآمد بر فرنچایز‌های جاری، بلکه آغاز یک فرنچایز تازه با کاراکتر‌های کاملا جدید است و من بی‌صبرانه منتظر تماشای آن می‌باشم. دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) کارگردانی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی دیوید کالاهام (David Callaham)، اندرو لانهام (ndrew Lanham) و خودش بر عهده دارد.

تریلر زیر برخی از صحنه‌های جنگ و فیلم‌برداری فوق‌العاده بیل پاپ (Bill Pope)، فیلم‌بردار فیلم‌هایی همچون The Matrix و Scott Pilgrim vs. the World، را به تصویر کشیده است. از دیگر بازیگران فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings می‌توان به آکوافینا (Awkwafina)، فالا چن (Fala Chen)، منگر ژانگ (Meng’er Zhang)، فلورین مانتینو (Florian Munteanu)، رونی چینگ (Ronny Chieng) و میشل یئو (Michelle Yeoh) اشاره کرد. این فیلم قرار است ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور) در سینما‌ها اکران شود.

در قسمت زیر می‌توانید پوستر رسمی این فیلم را مشاهده نمایید.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.