فلورنس پیو برای بازی در فیلم اقتباسی The Wonder انتخاب شد

29 April 2021 - 14:02
The Wonder

فلورنس پیو بازیگر فیلم «بیوه سیاه»، برای نقش‌آفرینی به عنوان نقش اصلی فیلم اقتباسی «شگفتی» انتخاب شده است.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Deadline، داستان این فیلم از رمانی با عنوان The Wonder اقتباس خواهد شد. این رمان را نویسنده ایرلندی با نام اما داناهیو (Emma Donoghue) به قلم درآورده است. از رمان دیگر این نویسنده با نام Room نیز، برای ساخت فیلم برنده جایزه اسکار با همین نام در سال ۲۰۱۵ استفاده شده است. اما داناهیو رمان Room را در سال ۲۰۱۰ به قلم درآورده است. سباستین للیو (Sebastián Lelio) قرار است وظیفه کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد.

این کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل شیلی در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم‌های تحسین شده‌ای از جمله فیلم درام Gloria و همچنین فیلم اسپانیایی زبان A Fantastic Woman را بر عهده داشته است. فیلم‌نامه این فیلم را نیز فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی با نام آلیس بریچ (Alice Birch) به قلم درآورده است. این فیلم‌نامه‌نویس در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم درام و بریتانیایی Lady Macbeth را در سال ۲۰۱۶ با نقش‌آفرینی فلورنس پیو (Florence Pugh) بر عهده داشته است.

رمانی که فیلم The Wonder براساس آن ساخته خواهد شد، داستان دختر جوانی را در شهر ایرلند در سال ۱۸۵۹ روایت خواهد کرد که تصمیم می‌گیرد از خوردن و نوشیدن خودداری کند. با این وجود، او همچنان قادر است بدون هیچ‌گونه بیماری به زندگی خود ادامه دهد. سپس پرستاری با نام لیب رایت برای مشاهده این واقعه عجیب و غریب تصمیم می‌گیرد که به دهکده کوچکی در ناحیه میدلندز کشور ایرلند، جایی که این دختر در آن زندگی می‌کند، سفر کند. پیش از این نیز، نویسنده بسیار مشهور رمان‌های ترسناک با نام استیون کینگ (Stephen King) با نقد این کتاب برای روزنامه نیویورک تایمز، آن را تحسین کرده است.

فیلم اقتباسی The Wonder قرار است از ماه اوت سال جاری (مرداد ماه ۱۴۰۰) در کشور ایرلند به صورت رسمی وارد مرحله تولید شود. تولیدکنندگان این پروژه را نیز اد گینی (Ed Guiney) و تسا راس (Tessa Ross) تشکیل می‌دهند. اد گینی پیش از این، وظیفه تولیدکنندگی فیلم‌هایی از جمله فیلم Room و فیلم تحسین شده کمدی سیاه The Favourite را بر عهده داشته است. تسا راس نیز در کارنامه خود پروژه‌هایی از جمله فیلم کمپانی Sony Pictures با عنوان The Lobster در سال ۲۰۱۵ و همچنین فیلم رمانتیک و درام Carol با نقش‌آفرینی کیت بلانشت (Cate Blanchett) را تولید کرده است.

فلورنس پیو و سباستین للیو هرکدام هنرمندان بسیار بااستعدادی در زمینه‌های کاری خود می‌باشد که توانسته‌اند در مدت زمانی کوتاه خود را با عنوان یکی از افراد بسیار بااستعداد حاضر در صنعت سینما نشان دهند. همکاری این دو هنرمند در ساخت این فیلم، فرصتی بسیار هیجان‌انگیزی را برای نشان دادن توانایی‌هایشان فراهم خواهد کرد. فلورنس پیو پروژه‌های بسیاری را در برنامه‌های کار خود در آینده دارد. این بازیگر در سال ۲۰۲۰ نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

به غیر از فیلم اقتباسی The Wonder، از پروژه‌هایی آینده این بازیگر، می‌توان به فیلم کمپانی مارول با عنوان Black Widow و فیلم Don’t Worry Darling با کارگردانی اولیویا وایلد (Olivia Wilde) که او در نقش اصلی این پروژه در کنار بازیگر دیگری با نام هری استایلز (Harry Styles) ظاهر خواهد شد، اشاره کرد. ‌روند فیلم‌برداری فیلم Don’t Worry Darling نیز به‌تازگی در ماه فوریه امسال به اتمام رسیده است.

سباستین للیو، کارگردان فیلم اقتباسی The Wonder نیز قرار است در آینده، فیلم بزرگی را برای کمپانی اپل با عنوان Bride کارگردانی کند. وظیفه تولید این فیلم را کمپانی A24 بر عهده خواهد داشت و از بازیگران حاضر در آن می‌توان به اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) اشاره کرد.

هنوز تاریخی برای پخش فیلم The Wonder مشخص نشده و فلورنس پیو نیز، تنها بازیگری می‌باشد که خبر حضورش در این پروژه به صورت رسمی اعلام شده است. با این حال، با توجه به این‌که مراحل فیلم‌برداری این فیلم قرار است از ماه اوت به صورت رسمی آغاز شود، می‌توان انتظار داشت که اسامی دیگر بازیگران حاضر در این پروژه نیز به‌زودی اعلام شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.