تاریخ اکران سریال The White Lotus مشخص شد+ اولین عکس رسمی

11 May 2021 - 17:45

تاریخ اکران سریال The White Lotus از مایک وایت مشخص شد. علاوه بر تاریخ اکران شاهد اولین عکس رسمی از این سریال هستیم. مینی سریال جدید شبکه HBO با نام The White Lotus اثر مایک وایت (Mike White) قرار است روز یکشنبه، ۱۱ جولای (۲۰ تیر) منتشر شود. داستان این سریال در مورد میهمانان و کارمندان در هتل تفریحی واقع در منطقه‌ای آرام و خوش آب و هوا به نام The White Lotus است. همزمان که در آن هتل اوقات خود را می‌گذارندند، اتفاقات ناگواری بین شحصیت‌های فیلم و خود هتل رخ می‌دهد.

در سریال The White Lotus بازیگرانی همچون ماری بارتلت (Murray Bartlett)، کانی بریتون (Connie Britton)، جنیفر کولیج (Jennifer Coolidge)، الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario)، فرد هچینگر (Fred Hecinger)، جیک لیسی (Jake Lacy)، بریتنی او گرادی (Brittany O’Grady)، ناتاشا روتول (Natasha Rothwell)، سیدنی سوئینی (Sydney Sweeney) و استیو زان (Steve Zahn) ایفای نقش می‌کنند. در این سریال همچنین مالی شنون (Molly Shannon)، جون گریس (Jon Gries)، جولن پاردی (Jolene Purdy)، ککوآ ککومانو (Kekoa Kekumano) و لوکاس گیج (Lukas Gage) به عنوان بازیگران مهمان حضور خواهند داشت.

با توجه به سوابق کاری مایک وایت در ساخت فیلم‌ها، به نظر می‌رسد این سریال نیز ترکیبی از درام و کمدی باشد. وایت با ساخت فیلم‌هایی همچون The School of Rock ،Brad’s Status و Enlightened ثابت کرده است فیلم‌ساز ماهری است. با توجه به حضور بازیگران زیاد و بااستعداد در این سریال، وایت می‌تواند به بهتری نحو ممکن از مهارت‌های خود و بازیگران استفاده کند و سریالی قوی و باکیفیتی را برای مخاطبان ارائه دهد. وایت علاوه بر کارگردانی، به همراه دیوید برنارد (David Bernard)، نیک هال (Nick Hall) و مارک کمین (Mark Kamine) تهیه‌کنندگان این سریال هستند.

سریال The White Lotus شامل شش قسمت یک ساعته خواهد بود. این سریال قرار است ابتدا در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) در شبکه HBO پخش شود و بعدا در تاریخ نامشخصی در شبکه HBO Max اکران خواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.