تریلر فصل ششم و پایانی سریال Lucifer منتشر شد

11 August 2021 - 17:55
فصل ششم و پایانی سریال Lucifer

کمپانی نتفلیکس تریلری برای فصل ششم و پایانی سریال Lucifer منتشر کرده است. در این تریلر، همه چیزهای بد باید به پایان برسند.

در تریلر سریال لوسیفر (Lucifer)، نشان داده می‌شود که لوسیفر مورنینگ استار با بازی تام الیس (Tom Ellis) خود را آماده می‌کند تا جایگزین قادر مطلق شود. اما حتی زمانی که بهشت در انتظار او است، به نظر می‌رسد که لوسیفر هنوز کارهای ناتمامی برای به سرانجام رساندن دارد. یکی از این کارهای ناتمام لوسیفر، دشمن جدیدی است که او پیدا کرده است. این دشمن تازه سعی دارد تا لوسیفر را نابود کند و جایگاه او را بدست بیاورد.

به نظر می‌رسد که بهشت و جهنم برای لوسیفر کافی نبوده و حالا او و گروه همیشه همراهش قرار است به کلمبیا سفر کنند. جشن‌های با نشاط، مبارزه‌های جذاب و دیدنی و همچنین یک بخش انیمیشنی در فصل ششم سریال لوسیفر قرار دارد که مطمئنا می‌تواند برای طرفداران این سریال بسیار جذاب و دلنشین باشد. این فصل به عنوان ششمین فصل از سریال لوسیفر، قرار است داستان این سریال را به اتمام برساند.

سریال لوسیفر پس از پخش سه فصل ابتدایی از شبکه فاکس کنسل شد اما کمپانی نتفلیکس امتیاز این سریال را بدست آورد و آن را برای فصل چهارم و سپس فصل پنجم تمدید کرد و حالا نیز فصل ششم سریال قرار است آخرین فصل این سریال باشد.

علاوه بر تام الیس، دیگر بازیگران این سریال شامل لورن جرمن (Lauren German)، دی‌بی وودساید (DB Woodside)، لزلی ان-برندت (Lesley-Ann Brandt)، ایمی گارسیا (Aimee Garcia)، کوین الخاندرو (Kevin Alejandro)، اسکارلت استوز (Scarlett Estevez) و تریشیا هلفر (Tricia Helfer) است. تریلر فصل ششم و پایانی سریال لوسیفر را می‌توانید از طریق این لینک تماشا کنید.

منبع: کمپانی نتفلیکس

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.