فیلم Free Guy 2 ساخته می شود

15 August 2021 - 09:31
Spirited

رایان رینولدز تایید کرده که کمپانی دیزنی به دنبال ساخت فیلم Free Guy 2 است.

فیلم مرد آزاد (Free Guy) با نقش‌آفرینی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش اصلی به تازگی بر روی پرده سینماها اکران شده است. فیلم مرد آزاد به کارگردان شاون لوی (Shawn Levy) است. رینولدز در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی در مورد تایید ساخت فیلم مرد آزاد ۲ این گونه نوشت:

و پس از سه سال کار بر روی فیلم مرد آزاد به عنوان یک فیلم خلاقانه و بدیع، کمپانی دیزنی امروز رسما اعلام کرده که خواهان ساخت یک دنباله برای این فیلم است.

کارگردان فیلم مرد آزاد، شاون لوی، نیز پس از آن در صفحه خود این موضوع را تایید نمود. این فیلم، داستان یک پاسخگوی مشتریان به نام گای با بازی رایان رینولدز را دنبال ‌می‌کند که متوجه می‌شود که او یک کاراکتر غیرقابل بازی یا کنترل است. همانطور که موجودیت او توسط بازیکنی به نام مولوتوویل‌گرل با بازی جودی کامر (Jodie Comer) واژگون می‌شود، او مجبور می‌شود تا به شیوه خودش به یک قهرمان تبدیل شود.

دیگر بازیگرانی که در فیلم مرد آزاد به نقش‌آفرینی می‌پردازند شامل تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، جو کایری (Joe Keery)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و آتکارش امبوتکر (Utkarsh Ambudkar) است. فیلم مرد آزاد موفق شد تا در اولین روز خود در گیشه مبلغ ۱۰ میلیون دلار را بدست بیاورد و به نظر می‌رسد که این مبلغ به اندازه‌ای بود که کمپانی دیزنی را راضی نموده تا به ساخت فیلم مرد آزاد ۲ چراغ سبز نشان دهد.

داستان و موضوع فیلم مرد آزاد ۲ هنوز مشخص نیست و با توجه به فیلم اول باید گفت که نویسندگان باید خلاقیت بیشتری نشان دهند تا بتوانند دنباله‌ای جذاب برای این فیلم بسازند. البته مسیرهای زیادی پیش‌روی سازندگان قرار دارد چراکه کمپانی دیزنی از فیلم مرد آزاد به عنوان زمینه‌ای برای ملاقات کاراکترهای دیگر فیلم‌هایش استفاده کرده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.