فیلم جدید برادران روسو در دنیای مارول کدام است؟

6 September 2021 - 15:49
برادران روسو

برادران روسو ممکن است فیلمی دیگر در دنیای سینمایی مارول بسازند اما آن فیلم چیست؟

آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) یکی از برجسته‌ترین و ماهرترین کارگردان‌ها در تاریخ دنیای سینمایی مارول به شمار می‌روند. آنها ممکن است فیلمی جدید برای این دنیای سینمایی بسازند و در ادامه، به معرفی گزینه‌های احتمالی پرداخته می‌شود، البته در صورتی که این پروژه کنسل نشود.

برادران روسو چهار فیلم سینمایی را در دنیای سینمایی مارول کارگردانی کردند و موفق شدند تا در هر کدام از آنها، علاوه بر گسترش هیجان و داستان، به فروش بیشتری نیز دست پیدا کنند. آنها تنها کارگردانانی هستند که این تعداد فیلم را در دنیای سینمایی مارول کارگردانی کردند.

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، برجسته‌ترین و آخرین فیلم آنها در دنیای مارول بود که نقدهای مثبتی نسبت به آن منتشر شد و علاوه بر این، توانست تا جایگاه نخست پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از فیلم آواتار (Avatar) بگیرد.

چند سالی است که برادران روسو از دنیای مارول فاصله گرفتند و به سراغ پروژه‌های دیگری رفتند که از جمله آنها می‌توان به فیلم چری (Cherry) با بازی تام هولند (Tom Holland) اشاره کرد. با این حال، مدتی است که صحبت‌هایی در مورد بازگشت آنها به دنیای مارول شده است.

همیشه انتظار می‌رود که این دو کارگردان بار دیگر فیلمی سینمایی برای دنیای سینمایی مارول را کارگردانی کنند. با این حال، پس از شکایت اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) از کمپانی دیزنی برای عرضه همزمان فیلم بیوه سیاه (Black Widow) در سینماها و سرویس آنلاین دیزنی پلاس و ضرر مالی ناشی از آن به این بازیگر، صحبت‌ها و شک‌ها در مورد همکاری برادران روسو با کمپانی مارول شکل گرفته است.

گرچه ممکن است در نگاه اول چندان ربطی به یکدیگر نداشته باشند اما چگونگی اکران فیلم جدید و همچنین نحوه محاسبه درآمد مالی آنها از پخش فیلم سبب شده تا تردیدهایی در این همکاری بین برادران روسو و مارول شکل بگیرد. مطمئنا برادران وارنر با فروش بیشتر فیلم‌های مارول، درآمد بیشتری بدست آوردند و از همین رو، آنها همچنان به همکاری دوباره با دیزنی و مارول مطمئن نیستند. احتمالا اگر فیلم جدید برادران روسو برای دنیای سینمایی مارول قرار باشد تا از سرویس آنلاین دیزنی پلاس نیز پخش شود، آنها سهمی از فروش آن در این سرویس می‌خواهند.

با این حال، بن بست همکاری بین برادران روسو و کمپانی مارول و دیزنی در نهایت حل خواهد شد. مطمئنا با به سرانجام رسیدن شکایت اسکارلت جوهانسون و موفقیت وی، برادران روسو نیز به عقد قرارداد برای کارگردانی فیلمی تازه برای این کمپانی راضی خواهند شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که در صورت بازگشت آنها، چه فیلمی قرار است کارگردانی کنند. در ادامه به گزینه‌های احتمالی فیلم جدید برادران روسو در دنیای سینمایی مارول پرداخته شده است.

جنگ‌های پنهان (Secret Wars)

جنگ‌های پنهان (Secret Wars)

یکی از محتمل‌ترین فیلم‌هایی که برادران روسو در صورت بازگشت به دنیای سینمایی مارول خواهند ساخت، اقتباسی از کمیک جنگ‌های پنهان است. دو داستان متفاوت از جنگ‌های پنهان در کمیک وجود دارد اما هر دوی آنها مربوط به کنار هم قرار دادن کاراکترهایی از سرتاسر جهان و جهان‌های موازی است تا در بتل‌ورد مبارزه کنند. جیم شوتر (Jim Shooter) در دهه 1980، نسخه اصلی این کمیک را نوشته است و جاناتان هیکمن (Jonathan Hickman) نیز بازآفرینی این کمیک در سال 2015 را برعهده داشته است. برادران روسو به شدت به هر دوی این کمیک‌ها علاقه‌مند هستند و به صراحت گفته‌اند که فیلم احتمالی بعدی آنها در دنیای سینمایی مارول، یک فیلم جنگ‌های پنهان خواهد بود.

بازگشت برادران روسو به دنیای سینمایی مارول برای ساخت فیلم جنگ‌های پنهان کاملا منطقی است چراکه آنها با پروژه‌های با چنین مقایس بزرگ آشنایی قبلی دارند. مسلما، فیلم جنگ‌های پنهان باید نسبت به فیلم‌های انتقام‌جویان بزرگ‌تر باشد. مطمئنا کمپانی مارول می‌خواهد تا این پروژه را در دستان افراد مطمئنی قرار دهد. کاراکترها و بازیگران فیلم جنگ‌های پنهان نیز می‌تواند شامل تمام ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول و بسیاری از ابرشرورهای آن و همچنین نسخه‌های موازی این کاراکترها و حتی کاراکترهایی از دنیای مردان ایکس و مرد عنکبوتی باشد. مطمئنا، جهان‌های موازی و چندگانه، بخش مهمی از دنیای سینمایی مارول در آینده است و مطمئنا، طرفداران شاهد این فیلم در آینده خواهند بود. بازگشت برادران روسو برای ساخت فیلم جنگ‌های پنهان بسیار عالی است و آنها باید این کار را زودتر انجام بدهند.

ولورین (Wolverine)

Wolverine

برادران روسو در طی مصاحبه‌های قبلی خود به صراحت اظهار داشتند که آنها آرزو داشتند تا در فیلم‌های قبلی خود در دنیای سینمایی مارول از کاراکتر ولورین استفاده کنند. احتمالا، بازگشت آنها به دنیای مارول می‌تواند فرصتی برای آنها برای ساخت اولین فیلم ولورین در دنیای سینمایی مارول باشد. شایعاتی در مورد ساخت یک سریال بر اساس کاراکتر ولورین برای سرویس دیزنی پلاس منتشر شده بود اما ساخت فیلمی از این کاراکتر بسیار محتمل‌تر است. مطمئنا اگر برادران وارنر می‌خواهند فیلم مارول دیگری کارگردانی کنند، فیلم ولورین می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این فیلم همچنین می‌تواند برای آنها این فرصت را فراهم نماید که داستان مبارزه ولورین با هالک در کمیک را به تصویر بکشند، داستانی که مورد علاقه آنها است. مطمئنا کمپانی مارول می‌تواند به برادران روسو این فرصت را بدهد تا برداشتی تازه از ولورین با حضور بازیگری تازه به غیر از هیو جکمن (Hugh Jackman) را بسازند.

مردان ایکس (X-Men)

مردان ایکس (X-Men)

با این حال، اگر کمپانی قصدی برای ساخت یک فیلم ولورین نداشته باشد، برادران روسو می‌توانند سکان‌دار ساخت اولین فیلم مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول باشند و همانند فیلم‌های انتقام‌جویان، از طیف وسیعی از کاراکترها بهره ببرند. کوین فیج (Kevin Feige)، مسئول دنیای سینمایی مارول، تایید کرده که آنها در حال توسعه‌ای فیلمی از دنیای جهش‌یافته‌ها هستند و با این حال، اطلاعات دیگری نداده است. انتخاب برادران وارنر برای کارگردانی اولین فیلم مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول می‌تواند بهترین انتخاب باشد چرا که سابقه آنها در ساخت چنین پروژه‌های بزرگ و پر از کاراکتر، می‌توان موفقیت فیلم را تضمین نماید.

انتقام‌جویان دربرابر مردان ایکس (Avengers Vs. X-Men)

انتقام‌جویان دربرابر مردان ایکس (Avengers Vs. X-Men)

اگر برادران روسو یک فیلم بزرگ و پر از کاراکتر برای فیلم بعدی خود در دنیای سینمایی مارول می‌خواهند و کمپانی مارول نیز حضور آماده ساخت فیلم جنگ‌های پنهان نیست، پس کمیک انتقام‌جویان دربرابر مردان ایکس می‌تواند یک گزینه دیگر باشد. این کمیک در سال 2012 عرضه شده است. برای ساخت اقتباسی مناسب از کمیک انتقام‌جویان دربرابر مردان ایکس، باید از قبل، فیلم‌ها و سریال‌هایی ساخته شود تا دنیای سینمایی مارول در جایگاهی قرار گیرد تا بتواند با منطقی درست به بازگویی این داستان بپردازد. با این حال، کمپانی مارول می‌تواند بدون کمترین پیش زمینه سازی، اقدام به ساخت اقتباسی از این کمیک بکند. تجربه برادران روسو از مبارزه قهرمانان در برابر قهرمانان در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، موفقیت فیلم انتقام‌جویان دربرابر مردان ایکس را تضمین می‌کند. این فیلم می‌تواند فرصت خوبی برای این کارگردانان باشد تا تصویر جدیدی از انتقام‌جویان در مقابل اولین حضور مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول به تصویر بکشند.

پروژه پنهان کریس ایوانز

پروژه پنهان کریس ایوانز

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی مارول در حال توسعه پروژه‌ای پنهانی در مورد بازگشت کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز (Chris Evans) است و برادران روسو نیز از گزینه‌های احتمالی سکان‌داری فیلم به شمار می‌روند. مدتی است از آخرین حضور استیو راجرز و کاپیتان آمریکا در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی می‌گذرد و شایعاتی در مورد گفتگوی کریس ایوانز برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول شکل گرفته است. کاپیتان آمریکا یکی از اصلی‌ترین کاراکترها در تمام فیلم‌های برادران روسو در دنیای سینمایی مارول است. مطمئنا همکاری کریس ایوانز با برادران روسو برای بازگشت کاپیتان آمریکا به دنیای سینمایی مارول می‌تواند گزینه بسیار محتملی باشد.

آذرخش‌ها (Thunderbolts)

Thunderbolts

با این حال، فیلم بعدی برادران روسو در دنیای سینمایی مارول می‌تواند اقتباسی از کمیک آذرخش‌ها باشد. پس از گردهم آوردن ابرقهرمانان در فیلم‌های قبلی خود، این پروژه می‌تواند تجربه جدیدی برای آنها برای گردهم آوردن برخی از برجسته‌ترین ضدقهرمان‌ها و ابرشرورها باشد. این فیلم، فرصتی را برای این کارگردانان فراهم خواهد کرد تا به روش فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی (Captain America: The Winter Soldier)، داستانی تاریک‌تر را بازگو کنند. مطمئنا ساخت فیلم آذرخش‌ها به دست برادران روسو می‌تواند جالب توجه باشد.

البته باید گفت که هنوز بازگشت برادران روسو برای کارگردانی فیلمی در دنیای سینمایی مارول قطعی نشده و باید دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.