تهیه‌کننده‌ی سریال The Walking Dead خواهان ساخت اسپین‌آف Frozen Zombie است

31 March 2018 - 19:36

شبکه‌ی ای‌ام‌سی (AMC) قصد دارد تا اسپین‌آف‌های بیش‌تری را برای سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» بسازد و گرِگ نیکوترو (Greg Nicotero) ایده‌ی خود را برای ساخت مجموعه‌ی تلویزیونی Frozen Zombie مطرح کرده است. سریال «مردگان متحرک» که براساس کتاب مصوری به قلم رابرت کِرکمن (Robert Kirkman) ساخته شده، یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های شبکه‌ی ‌ای‌ام‌سی بوده است. در سال ۲۰۱۵ سریال Fear The Walking Dead که پیش‌درآمد سریال «مردگان متحرک» محسوب می‌شود به برنامه‌های این شبکه اضافه شد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که موج موفقیت زامبی‌ها به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید. اگرچه ممکن است که طرفداران به مناظر بیرون‌شهریِ جورجیا و ویرجینیا عادت کرده باشند، اما نیکوترو قصد دارد تا دنیای آخرالزمانی خود را به تصویر بکشد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

نیکوترو در مصاحبه‌ای با Fandom قصد خود را از ساخت این اسپین‌آف فاش و تأیید کرد که خواهان تجربه‌ای بدیع با این سریال است:

زمانی که یک کتاب مصور به هوای سرد و فصل زمستان می‌پردازد، بسیار جذاب است. من حتی تعدادی از قسمت‌ها را نوشته بودم که در دنیای زامبی‌های منجمد رخ می‌داد. امید ما این است که بتوانیم فیلمنامه‌ای بنویسیم که در لوکیشن کاملا متفاوتی همچون فضای برفی روی دهد. به این خاطر که زامبی‌های یخ‌زده فوق‌العاده هستند. البته تا زمانی که یخ آن‌ها هنوز باز نشده چراکه در آن صورت دخل شما را می‌آورند.

سازندگان سریال «مردگان متحرک» اشاره کرده‌اند که ماجراهای این اسپین‌آف حتی شاید در خارج از آمریکا و در قاره‌ی اروپا اتفاق بیفتد:

ما تاکنون با پیش بردن ماجراهای سریال در آمریکا کار خوبی را به انجام رساندیم و فکر می‌کنم که فرصت‌های بیش‌تری برای یک سریال زامبی‌محور در خارج از آمریکا وجود داشته باشد.

زامبی‌های منجمد چیز جدیدی نیستند و پیش از این فیلم‌های Dead Snow «برف مرده» و Resident Evil: Retribution به این ایده پرداخته‌اند. همچنین فیلم‌های ترسناکی همچون The Thing «موجود» که به انسان‌های گیرافتاده در محیط‌های برفی می‌پردازند، رعب‌آور بودن مکان‌های دورافتاده در مناطق سردسیر را ثابت کرده‌اند. اگرچه کتاب‌های مصور به زمستان آخرالزمانی پرداخته‌اند، طرفداران هیچ‌گاه زمستان را در سریال «مردگان متحرک» ندیده‌اند. بنابراین شاید نیکوترو و همکارانش این ایده را برای سریال اسپین‌آف حفظ کرده‌اند.

افت اخیر محبوبیت سریال «مردگان متحرک» ثابت می‌کند که این مجموعه همچون سابق نیست و به ایده‌های تازه‌ای برای جذب دوباره‌ی علاقه‌ی مخاطبان خود نیاز دارد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • AKBAROF says:

    گند زدن به سریال اما هنوز پر قدرت ادامه میدن
    نمی دونم مشکل کجاست که فصل اول the walking dead بی نظیر بود بعد همون فصل یک افت کرد