الکساندر اسکارشگرد به تیم بازیگران فیلم Godzilla Vs. Kong پیوست

26 October 2018 - 16:21

فیلم موردانتظار Godzilla Vs. Kong «گودزیلا در مقابل کونگ» که قرار است این دو هیولای محبوب را در یک فیلم نشان دهد، اکنون تیم بازیگران خود را گسترش داده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

براساس اخبار جدید منتشر شده از سوی سایت ددلاین، ستاره سریال Big Little Lies یعنی الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgard) به جمع بازیگران فیلم «گودزیلا در مقابل کونگ» پیوسته است تا لیست بازیگران فیلم از گذشته نیز شلوغ‌تر شود.

الکساندر اسکارشگرد اخیراً در تعداد زیادی از فیلم‌ها و سریال‌های تحسین‌شده و همچنین بلاک‌باستر ایفای نقش کرده است. از نقش‌های اخیر او می‌توان به آثاری همچون The Legend of Tarzan «افسانه تارزان» در سال ۲۰۱۶ میلادی، فیلم Mute، فیلم Hold the Dark و همینطور سریال موفق شبکه‌ی HBO یعنی Big Little Lies اشاره کرد.

همچنین به تازگی نیز مشخص شده بود که بازیگرانی نظیر برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، جولیان دنیسون (Julian Dennison)، دمیان بایکر (Demián Bichir) و دانای گوریرا در فیلم Godzilla Vs. Kong «گودزیلا در مقابل کونگ» نقش‌آفرینی خواهند کرد. در گذشته نیز حضور بازیگرانی نظیر کایل چندلر (Kyle Chandler ) در نقش مارک راسل، زی ژانگ (Ziyi Zhang) در نقش دکتر چن و میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) در نقش مدیسون راسل در فیلم تایید شده بود.

این فیلم که قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی اکران شود، دنباله‌ای برای فیلم Kong: Skull Island و همچنین دو فیلم Godzilla و Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» خواهد بود. آدام وینگارد (Adam Wingard) که در گذشته فیلم‌هایی نظیر You’re Next, The Guest و Blair Witch را کارگردانی کرده است، اکنون وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را برعهده گرفته تا برای دومین بار در تاریخ او دو هیولای افسانه‌ای را به دنیای سینما بیاورد.

فیلم Godzilla Vs. Kong «گودزیلا در مقابل کونگ» در تاریخ ۲۲ ماه مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) در سینما اکران خواهد شد. اگر نمی‌توانید تا آن تاریخ صبر کنید، قبل از آن فیلم «گودزیلا: پادشاه هیولاها» در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۹۸) در سینماها به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.