کریس ایوانز به فیلم مهیج Infinite ساخته‌ی آنتوان فوکوآ پیوست

12 February 2019 - 23:00

کریس ایوانز (Chris Evans) در حال برنامه‌ریزی برای آینده‌اش پس از Avengers «انتقام‌جویان» است. ایوانز در حال مذاکره برای بازی در فیلم مهیج Infinite «جاودان» ساخته‌ی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Infinite محصول پارامونت اقتباسی از رمان The Reincarnationist Papers نوشته‌ی اریک مایکرانز (Eric Maikranz) است. این فیلم که توسط ایان شور (Ian Shorr) نوشته شده، داستان گروهی از مردان و زنان تقریبا نامیرا را دنبال می‌کند که طی قرن‌ها تجدید حیات شده و به عنوان جاودان‌ها شناخته می‌شوند. برای شکست نابغه‌ای شرور که می‌خواهد دنیا را نابود کند، این گروه باید به مردی تکیه کنند که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد و باید متوجه شود تمام خیالات مبهمش خاطراتی از زندگی‌های قبلی او هستند.

لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، جان زاوزیرنی (John Zaozirny) و مارک واهرادیان (Mark Vahradian) تهیه‌کنندگی فیلم Infinite را برعهده دارند.

ایوانز بیشتر یک دهه‌ی گذشته در دنیای سینمایی مارول در حال بازی در نقش کاپیتان آمریکا بوده است. انتظار می‌رود فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی»‌ آخرین حضور او در این نقش باشد. ایوانز ماه اکتبر پس از پایان فیلمبرداری این فیلم گفته بود:

بازی در این نقش طی این هشت سال افتخار بزرگی برای من بوده است. از تمام عوامل جلوی دوربین، پشت دوربین و تمام طرفداران تا ابد سپاسگزارم.

ایوانز علاوه بر حضور در دنیای سینمایی مارول، اولین کارگردانی خودش را با فیلم Before We Go «پیش از آنکه برویم» تجربه کرد و همچنین در فیلم پساآخرالزمانی Snowpiercer «برف‌شکن» و درام Gifted «با استعداد» حضور داشته است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.