Warner Bros تاریخ اکران فیلم Aquaman 2 را مشخص کرد

28 February 2019 - 22:00

به گزارش Deadline، استودیو برادران وارنر (Warner Bros) تاریخ اکران فیلم Aquaman 2 «آکوامن ۲» را ۱۶ام دسامبر سال ۲۰۲۲ اعلام کرد. این خبر از آخرین بیانیه‌ی دیوید لسلی جانسون مک‌گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) نویسنده‌ی فیلم «آکوامن» ناشی می‌شود که قرار است دنباله‌ی آنرا هم بنویسد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که وان (Wan) اکنون در حال بستن قرارداد برای بازگشت به «آکوامن ۲» است تا در کنار پیتر سافران (Peter Safran) تهیه‌ کننده‌ی اجرایی باشد. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا وان کارگردانی دنباله را هم بر عهده خواهد داشت یا خیر؟

علت اینکه استودیو برادران وارنر به دنبال ساخت دنباله‌ای برای «آکوامن» است این واقعیت بود که این فیلم موفقیت چشم‌گیری به حساب می‌آمد. هفته‌ی گذشته، صحبت از این به میان آمد که نوح گاردنر (Noah Gardner) و آیدان فیتزگرالد (Aidan Fitzgerald) در حال نوشتن یک اسپین‌آف از ترنچ (Trench) هستند. ترنچ هیولاهایی در دریا هستند که به آرتور (Arthur) و مرا (Mera) حمله کردند. بنا بر گزارش‌ها وان و سفران در حال تهیه‌ی The Trench هستند اما انتظار می‌رود هیچ یک از بازیگران فیلم «آکوامن» برای این فیلم بازنگردند.

فیلم «آکوامن» در باکس آفیس جهانی از رقم ۱٫۱ میلیارد دلار عبور کرد و پرفروش‌ترین فیلم دی سی برای استودیو برادران وارنر در تمام دوران‌ها شد. در این فیلم جیسون موموآ (Jason Momoa) بازیگر فیلم‌ Justice League «لیگ عدالت» و سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در نقش اول فیلم حضور داشت و داستان اصلی یک نیمه انسان و نیمه ماهی را به نام آرتور کیوری (Arthur Curry) به روی صحنه آورد که او در این فیلم مجبور بود که در سفری پا بگذارد تا متوجه شود برای چه به دنیا آمده است: پادشاهی.

در فیم «آکوامن» بازیگرانی همچون امبر هرد (Amber Heard) بازیگر Justice League و Magic Mike XXL در نقش مرا که دوست آکوامن در این سفر بود، ویلم دفو (Willem Dafoe) بازیگر نامزد اسکار و Platoon و همچنین Spider-Man 2 در نقش وولکو (Vulko)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) بازیگر فیلم‌های The Conjuring و  Watchmen در نقش اورم (Orm) پادشاه اقیانوس وآتلانتیس، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) بازیگر The Expendables در نقش نریوس (Nereus) پادشاه tribe Xebel، یحیا ابدول متین (Yahya Abdul-Mateen II) بازیگر Baywatch و The Get Down در نقش مانتای سیاه (Black Manta) و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بازیگر The Hours و Lion در نقش مادر آرتور یا همان آتلانتا (Atlanna) هنرنمایی خواهند کرد. سایر بازیگران شامل لودی لین (Ludi Lin) بازیگر Power Rangers در نقش کاپیتان مورک (Captain Murk) و تمورا موریسون (Temeura Morrison) بازیگر Star Wars: Episode II – Attack of the Clones و Green Lantern در نقش پدر آرتور یا همان تام کیوری (Tom Curry) می‌شوند.

این فیلم توسط وان کارگردانی شد و فیلم‌نامه به قلم ویل بیل (Will Beall) نویسنده‌ی Gangster Squad و دیوید لسلی جانسون مک‌گلدریک  نوشته شده است. تهیه کننده‌های فیلم نیز عبارتند از پیتر سافران، راب کوان (Rob Cowan)، زک سیندر (Zack Snyder)، دبورا سیندر (Deborah Snyder)، راب کوان (Rob Cowan)، جان برگ (Jon Berg) و والتر هامادا (Walter Hamada) و جف جانز (Geoff Johns) تهیه کننده‌ی اجرایی آن بوده است. لازم به ذکر است فیلم«آکوامن» بر اساس شخصیت‌های کامیک بوک آکوامن نوشته‌ی پاول نوریس (Paul Norris) و مورت ویسنگر (Mort Weisinger) ساخته شده است.

منبع: کامینگ سوون

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.