ظاهرا جانی دپ قصد داشته از حضور امبر هرد در فیلم Aquaman جلوگیری کند

20 April 2019 - 17:30

ظاهرا جانی دپ (Johnny Depp) که به تازگی در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» حضور داشته، تلاش کرده تا از حضور امبر هرد (Amber Heard) همسر سابق خودش در فیلم Aquaman «آکوامن» ساخته‌ی جیمز وان (James Wan) جلوگیری کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گزارشات حاکی از این هستند که دپ با همکاری کوین سوجیهارا (Kevin Tsujihara) رئیس اخراجی استودیوی برادران وارنر قصد داشته از حضور امبر هرد در فیلم Aquaman و دیگر پروژه‌های استودیوی برادران وارنر جلوگیری کند.

تیم حقوقی بلوم دفاعیه‌ای در مقابله با ادعای دپ تنظیم کرده‌اند که گفته بود این تیم حقوقی حین جدایی از هرد مشاوره‌ها‌ی بدی به او ارائه داد‌ه‌ بودند. مراحل طلاق این زوج ژانویه ۲۰۱۷ به پایان رسیده بود. این دعوی حقوقی متمایز از شکایتی است که دپ در ماه مارس علیه هرد مطرح کرد، و در آن مدعی شده بود ادعاهای هرد درباره‌ی اینکه مورد سوءاستفاده قرار گرفته کاملا جعلی و دروغ بوده‌اند.

دپ علاوه بر اینکه هرد را به فریب اذهان عمومی متهم کرده، ادعا کرده خودش توسط هرد مورد آزار قرار گرفته است. دپ گفته یکبار هرد یک بطری شیشه‌ای به سمت او پرتاب کرده که باعث شده یکی از انگشتان دپ قطع شود و او برای بازگرداندن انگشتش نیازمند جراحی شود.

هرد هم درباره جدایی خودش از دپ گفته بود:

پس از جدایی پرسروصدای من از جانی… نقشی را که برای بازی در آن انتخاب شده بودم از دست دادم. همچنین مشخص نبود آیا می‌توانم همچنان نقش میرا را در فیلم‌های Justice League و Aquaman بازی کنم یا خیر.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.