شیطان در قالب یک ابرقهرمان در تریلر نهایی Brightburn

21 May 2019 - 18:30

پیش از پخش فیلم در جمعه همین هفته، کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) تریلر پایانی ترسناکی از فیلم وحشتناک ابرقهرمانی جدیدش به نام Brightburn (برایت برن)  را منتشر کرده است، که نشان می‌دهد چطور یک ابرقهرمان می‌تواند چهره‌ای شیطانی نیز داشته باشد. شما می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Brightburn با برداشت جدیدش از داستان اورجینال سوپرمن، به این مسئله می‌پردازد که اگر بچه‌ای از جهان دیگر بر کره زمین فرود بیاید اما به جای این‌که قهرمانی برای بشریت شود، موجود نسبتا شرورتری از آب درآید چه می‌شود؟! فیلم‌ساز عمقی نگر فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان‌کهکشان) و Slither (خزیدن)،  این‌بار با ساختن فیلم Brightburn برداشت متضاد و شگفت‌انگیزی را از یک ژانر اساسا جدید: “ژانر وحشت ابرقهرمانی” ارائه می‌دهد.

 این فیلم را دیوید یارووسکی (David Yorovesky) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مارک گان (Mark Gunn) و بریان گان (Brian Gunn) کارگردانی می‌کند. و بازیگران آن عبارت‌اند از: الیزابت بنکز (Elisabeth Banks)، دیوید دنمن (David Denman)، جکسون ای. دان (Jackson A. Dunn)، مت جونز (Matt Jones)، و مندیت هگنر (Menedith Hagner).

جیمز گان (James Gunn) تهیه‌کننده پروژه است. و مارک گان، بریان گان، دان کلیفتون (Dan Clifton)، سیمون هات (Simon Hatt)، و نیک کراولی (Nic Crawley) تهیه‌کنندگان اجرایی می‌باشند. کمپانی H Collective علاوه بر تامین بودجه فیلم، در کنار کمپانی فیلم‌سازی گان یعنی Troll Court Entertainment در تهیه‌کنندگی نیز همکاری می‌کند. کمپانی Screen Gems نیز در پایان هفته بزرگداشت قربانیان جنگ، مصادف با ۲۴ ماه مه (۳ خرداد ۹۸)، این فیلم را در سراسر آمریکا و سایر مناطق بین‌المللی منتشر می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.