کامیک کان: Black Panther 2، Captain Marvel 2 و Guardians of the Galaxy Vol. 3 ساخته خواهند شد!

21 July 2019 - 12:00

امروز در پنل استودیو مارول در کامیک کان سن دیگو، رسما دنباله‌هایی که به طور رسمی در استودیو مارول در حال پیشرفت هستند معرفی شدند. سه دنباله‌‌ی بسیار هیجان انگیز به نام‌های Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲»، Captain Marvel 2 «کاپیتان مارول ۲» و Guardians of the Galaxy Vol. 3  «نگهبانان کهکشان ۳» در دست ساخت هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.
اولین فیلم Guardians of the Galaxy یک سورپرایز بزرگ برای فاز دوم دنیای سینماتیک مارول به حساب آمد و چیزی حدود ۷۷۵ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشت و نظرات مثبتی را هم دریافت کرد. جیمز گان برای کارگردانی این فیلم پر از شوخ طبعی و احساسی‌اش بسیار مورد تحسین قرار گرفت، به علاوه اینکه آهنگ فیلم هم به اولین آهنگ آلبوم از ژانر خودش تبدیل شد که به بالای بیلبورد رسید و بیش از ۲٫۵ میلیون نسخه از آن در سال ۲۰۱۴ فروش رفت. فیلم دوم سه سال بعد به روی پرده‌ی سینما رفت و ثابت کرد که از فیلم قبلی هم موفق‌تر بوده است و چیزی حدود ۸۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس فروخت و نقدهای مثبت بیشتری هم از منتقدان و همچنین هواداران دریافت کرد و مجددا کارگردانی، آهنگ‌ها و بازیگران و داستان آن مورد تشویق قرار گرفت، البته به بعضی از طنزهای فیلم انتقاد شد.Black Panther اما در فوریه‌ سال ۲۰۱۸ اکران شد که در آن چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در نقش اصلی ظاهر شد. کارگردان فیلم Creed  «کرید» یعنی رایان کوگلر (Ryan Coogler) هدایت فیلم را برعهده داشت و تیم بازیگری خارق‌العاده‌ای شامل مایکل بی جردن (Michael B. Jordan)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، مارتین فریمن (Martin Freeman)، دنیل کلایولا (Daniel Kaluuya)، لتیشیا رایت (Letitia Wright)، وینستون دوک (Winston Duke)، آنجلا بست (Angela Bassett)، فورست ویتاکر (Forest Whitaker) و اندی سرکیس (Andy Serkis) را دور هم جمع کرد. Black Panther در سال ۲۰۱۸ در باکس آفیس جهانی عالی عمل کرد و ۱٫۳ میلیارد دلار فروخت و تبدیل به اولین فیلم استودیو مارول شد که یک جایزه‌ی اسکار را به خانه می‌برد.
اما فیلم Captain Marvel در مارس امسال اکران شد که در آن بری لارسون (Brie Larson) در نقش قهرمان فیلم بازی می‌کرد و فیلم در دهه‌ی ۹۰ میلادی دنبال می‌شد. در فیلم، دنیای سینماتیک مارول فرصتی را برای دیدن نیک فیوری (Nick Fury) جوان و همچنین اسکرال‌ها از کامیک‌های مارول فراهم کرد. در این فیلم همچنین لاشانا لینچ (Lashana Lynch)، گما چان (Gemma Chan)، آلگنیز پرز سوتو (Algenis Perez Soto)، ران تمته (Rune Temte)، مک کنا گریس (McKenna Grace) به همراه آنیت بینینگ (Annette Bening) و جود لا (Jude Law) ایفای نقش کردند. آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) کارگردانان فیلم بودند و چیزی حدود ۱٫۱۲ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخت که رقم قابل توجهی هم هست.
منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.