کامیک کان: فیلم Black Widow فاز چهارم مارول را استارت می‌زند!

21 July 2019 - 15:30

پنل مارول در کامیک کان سن دیگو، اعلام کرده است که فیلم Black Widow «بیوه‌ی سیاه» از فاز چهارم مارول، در تاریخ ۱ مه سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

بیوه‌ی سیاه یک فیلم مستقل است که روی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در نقش ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) تمرکز دارد. او یک جاسوس و قاتل است، و توسط KGB آموزش داده شده است، وی حالا تبدیل به یک انتقام جو و محافظ SHIELD شده است.

از بازیگران دیگر فیلم می‌توان به او تی فگبنل (O-T Fagbenle) بازیگر سریال The Handmaid’s Tale، دیوید هاربر (David Harbour) بازیگر سریال‌های Stranger Things و  Hellboy و نامزد جایزه‌ی Golden Globe، فلورنس پاف (Florence Pugh) بازیگر فیلم Fighting with My Family، ری وینستون (Ray Winstone) بازیگر فیلم The Departed و راشل وایز (Rachel Weisz) بازیگر فیلم The Favourite و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار اشاره کرد.

Black Widow قرار است دنباله‌ای باشد که درباره‌ی رازهای ناتاشا خواهد بود. این فیلم به او کمک می‌کند تا گذشته‌اش را بفهمد و تمام قسمت‌های شکسته شده‌اش را دوباره در کنار هم برگرداند. کیت شورتلند (Cate Shortland) با فیلم‌‌نامه‌ای از جک شافر (Jac Schaeffer) نویسنده‌ی فیلم The Hustle، فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

شایان ذکر مجدد است که فیلم انفرادی Black Widow در تاریخ ۱ ماه مه سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.