جیمز مارسدن و امبر هرد به بازیگران The Stand پیوستند

3 August 2019 - 14:30

امروز CBS All Access تایید کرد که جیمز مارسدن (James Marsden)، امبر هرد (Amber Heard)، اودسا یانگ (Odessa Young) و هنری زاگا (Henry Zaga) به جمع بازیگران سریال The Stand خواهند پیوست. این سریال بر اساس رمانی حماسی به همین نام نوشته‌ی استیون کینگ (Stephen King) است. این اقتباس جدید از کتاب و سریال کوتاهی که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد، متفاوت است و خود کینگ نویسندگی آن را برعهده دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

The Stand در آمریکایی پسا آخرالزمانی جریان دارد، جایی که ۹۹ درصد از مردم جهان ناپدید شدند. باقی بازماندگان برای حفظ نظم درون کمپ‌هایی زندگی می‌کنند و خواب‌گویان به آن‌ها می‌گویند که کجا باید برای پیوستن به یکدیگر بروند. برخی پیرو مادر ابیگیل هستند، زنی سالخورده که بازماندگان را به سوی کلرادو، جایی که جامعه‌ی دموکراتیکی با نام منطقه‌ی آزاد وجود دارد، راهنمایی می‌کند. برخی دیگر به سوی لاس‌وگاس حرکت می‌کنند، جایی که شیطانی با نام رندال فلگ حکمرانی می‌کند.

CBS All Access تایید کرد که جیمز مارسدن نقش استو ردمن، اودسا یانگ نقش دانشجوی باردار (فرنی یانگ) و هنری زاگا نقش نیک آندرس، جوان کرولال بی‌خانه‌ای که بازماندگان را به سوی مادر ابیگیل هدایت می‌کند، ایفا می‌کنند. امبر هرد نیز در این سریال ندین کراس، یکی از پیچیده ترین پیروان فلگ را به تصویر می‌کشد.

این سریال توسط  CBS Television Studios ساخته خواهد شد. جاش بون (Josh Boone) و بن کول (Ben Cavell) تهیه‌کننده‌ی اجرایی هستند و بون آن را کارگردانی می‌کند. روی لی (Roy Lee)، جیمی میلر (Jimmy Miller) و ریچارد روبینستاین (Richard P. Rubinstein) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی‌اند و ویل وایسکا (Will Weiske) و میری یون (Miri Yoon) دستیاران تهیه‌کنندگان اجرایی و نیت لی (Knate Lee)، جیل کیلینگتون (Jill Killington) و اون کینگ (Owen King) تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

منبع: دیسایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.