اولین تصویر آمبر هرد در فیلم Justice League منتشر شد

14 October 2016 - 14:32

بااینکه طرفداران سال‌ها با دیدن فیلم Aquaman با بازی جیسون موموآ و به کارگردانی جیمز وان فاصله دارند، این شخصیت حضور موثری در فیلم‌های سینمایی دی‌سی داشته است. اولین بار او را در صحنه‌ای کوتاه در اعماق و در فیلم Batman V Superman «بتمن علیه سوپرمن» دیدیم و قرار است این شخصیت در فیلم Justice League «لیگ عدالت» حضور بسیار پررنگ‌تری داشته باشد و خود را به عنوان یکی از اعضای این لیگ برای مبارزه با خطرهایی که زمین را تهدید می‌کنند ثبت کند. آرتور کری تنها فرد اتلنتیسی حاضر در این فیلم نخواهد بود و می‌دانیم که آمبر هرد، بازیگر معروف هالیوود، قرار است نقش معشوقه او را به عنوان ملکه اتلنتیس یعنی میرا بازی کند.

هیچ‌کدام از اتلنتیسی‌ تاکنون در طول فیلم‌برداری این فیلم‌ها دیده نشده‌اند اما آمبر هرد در ایسلند – محل فیلم‌برداری Justice League – حضور پیدا کرد. حال طرفداران دنیای سینمایی دی‌سی می‌توانند اولین تصویر میرا را در لباسش به عنوان ملکه اتلنتیس ببینند که هنوز معلوم نیست نقشش چقدر در فیلم بزرگ خواهد بود. نکته قابل توجه اینجاست که تصویر منتشر شده نشان می‌دهد طراحی لباس این شخصیت بسیار به کامیک‌ها وفادار بوده است:

justice-league-mera-amber-heard-images

justice-league-mera-sketch

پس انتظار داریم که او در لیگ عدالت هم حضور پیدا کند اما طرفداران این بازیگر و البته این شخصیت کامیک بوکی باید در نظر داشته باشند که نقش او در این فیلم می‌تواند بسیار مختصر و کوتاه باشد و حضور اصلی‌اش را در فیلم مستقل Aquaman خواهیم دید.

دنیای دی‌سی علیرغم بازخوردهای منفی زیادی که بر سر دو فیلم Batman V Superman و Suicide Squad «جوخه انتحار» دریافت کرده است همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و قصد دارد اشتباهات گذشته را جبران کند. فیلم بعدی Wonder Woman خواهد بود که در ۲ ژوئن سال آینده در سینماها عرضه می‌شود و با توجه به تریلر و تبلیغات امید زیادی به آن داریم. پس از آن Justice League در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ و Aquaman در ۲۷ جولای ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. در کنار این دو فیلم دی‌سی، مارول هم سه فیلم ابرقهرمانی برای سال ۲۰۱۷ دارد. سال آینده برای طرفداران دنیای کامیک سال بزرگی خواهد بود!

چند روز پیش خود جیسون موموآ اعلام کرد که فیلم‌برداری Justice League با جشن گرفتن عوامل آن به پایان رسیده است. بن افلک که خود نویسنده و کارگردان و بازیگر فیلم مستقل بتمن است و در لیگ عدالت هم حضور خواهد داشت چندی قبل نظر خود را در مورد بازخورد منفی Batman V Superman ارائه داد. برای مشاهده برنامه کامل دی‌سی برای دنیای سینمایی‌اش با مقاله آشی که دی‌سی تا سال ۲۰۲۰ برای ما پخته است! با سینماگیمفا همراه باشید.

نظر شما در مورد آینده دنیای سینمایی دی‌سی چیست؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.