بتمن، کتوومن خود را پیدا کرد

15 October 2019 - 10:30

فیلم جدید The Batman کمپانی برادران وارنر، بازیگر نقش سلینا کایل ملقب به کتوومن را پیدا کرد، زویی کراویتز (Zoe Kravitz) ایفاگر این شخصیت خواهد بود. این فیلم به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کراویتز به رابرت پتینسون (Robert Pattinson) که بازیگر نقش اصلی، بتمن، جفری رایت (Jeffrey Wright) بازیگر نقش کمیسر گوردن و جان هیل (John Hill) در نقش تبهکار، پیوسته است.

این بازیگر پا جای مشکی پوشانی مانند میشل پفیفر (Michelle Pfeiffer)، آن هاتاوی (Anne Hathaway) و هیل بری (Halle Berry) می‌گذارد. در سریال تلویزیونی گاتهام، این نقش را کامرون بیکانداوا (Cameron Bicondova) بازی کرد.

کراویتز تاکنون در فیلم Mad Max Fury Road، فرنچایز جانوران شگفت‌انگیز، فرنچایز Divergent، فیلم مردان ایکس: اولین دسته، و The Lego Batman Movie بازی کرده و اخیرا در سریال Big Little Lies در نقش بانی کارلسون دیده شد. کراویتز از ۱۶ سالگی موسیقی کار می‌کرد و آلبوم Calm Down را در سال ۲۰۱۴ منتشر ساخت.

متسون تاملین (Mattson Tomlin) و ریوز فیلم‌نامه بتمن را با هم قلم زده‌اند و دیلان کلارک (Dylan Clark) و ریوز آن را تولید می‌کنند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.