حضور بن افلک در فیلم اکشن و مهیج Hypnotic

7 November 2019 - 11:00

به نقل از سایت خبری ددلاین، بن افلک (Ben Affleck) برنده دو دوره جایزه اسکار، رسما برای بازی در نقش اصلی فیلم مهیج و اکشن Hypnotic به کارگردانی رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) قرارداد امضا کرده است. تولید این فیلم از ماه آوریل آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جف رابینوف (Jeff Robinov) طی بیانیه‌ای اظهار داشته:

کار کردن با بن در پروژه‌های موفق او، مانند Argo و The Town، نشان داده او یکی از با استعدادترین هنرمندان در جلو و پشت دوربین است. همکاری مجدد با بن در این تریلر بسیار معنادار است و می‌دانم او و رابرت فیلم فوق‌العاده‌ای با هم می‌سازند.

افلک قرار است در این فیلم نقش کارآگاهی را بازی کند که همزمان با راز مربوط به دختر گم‌ شده‌اش و برنامه دولتی مرموزی به دنبال سرنخی از سرقت‌های کلان است.

رابرت رودریگز این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند. این همکاری Studio 8 و Solstice Studios با رودریگز، جف رابینوف است و گای دنلا (Guy Danella) و جان گراهام (John Graham) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. Solstice حق توزیع سینمایی فیلم در آمریکا را برعهده دارد.

این پروژه بخشی از برنامه شلوغ افلک است، چون وی فیلم‌هایی مانند درام ورزشی The Way Back را در برنامه دارد که سال آینده اکران می‌شود؛ فیلم مهیج سیاسی The Last Thing He Wanted محصول نتفلیکس با بازی آن هتاوی (Ann Hathaway) و ویلم دفو (Willem Dafoe)؛ فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) و بازی مت دیمون (Matt Damon) و آدام درایور (Adam Driver) و فیلم مهیج Deep Water را در برنامه دارد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.