فیلمبرداری فیلم The Batman به زودی آغاز می‌شود

5 January 2020 - 19:00

طرفداران بتمن اطلاع دارند که جفری رایت (Jeffrey Wright) قرار است نقش کمیسر گوردون را در فیلم ابرقهرمانی The Batman «بتمن» بازی کند. این بازیگر به تازگی پستی منتشر کرده که نشان می‌دهد تولید فیلم به زودی آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رایت در این فیلم در کنار رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بتمن و زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش کت‌وومن حضور خواهد داشت. طی سال‌های گذشته نقش کمیسر گوردون توسط چندین بازیگر از جمله گری اولدمن (Gary Oldman) در سه‌گانه Dark Knight «شوالیه تاریکی» و جی کی سیمونز (J.K. Simmons) در Justice League «لیگ عدالت» بازی شده است.

رایت که به نظر از حضور در این نقش هیجان‌زده شده طی انتشار پستی آغاز فیلمبرداری The Batman را زودتر از مت ریوز (Matt Reeves) که همیشه اخبار فیلم را در توئیتر خودش منتشر می‌کرد لو داد. رایت در این پست نوشته است:

ساعت ۱۰ شب خسته از پرواز از خواب بیدار شدم. الان ساعت ۵ صبحه. میریم به سمت گاتهام.

در این فیلم پس از اینکه قتل‌های مرموزی در گاتهام رخ می‌دهند، بتمن باید برای پیدا کردن مدارک و حل این معما که به تاریخ گاتهام مرتبط است تمام تلاش خودش را به کار بگیرد. در این فیلم شاهد حضور چندین شرور مثل پنگوئن و ریدلر هستیم که همگی مظنون انجام این قتل‎‌ها هستند.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.