آهنگسازی فیلم Black Widow به الکساندر دسپلا سپرده شد

15 January 2020 - 13:00

در خبری شوکه‌کننده مشخص شد الکساندر دسپلا (Alexandre Desplat) ساخت موسیقی متن فیلم کامیک بوکی Black Widow «بلک ویدو» محصول مارول را برعهده خواهد داشت. به جای اینکه مارول طی یک بیانیه رسمی این خبر را منتشر کند، در تیزر جدید فیلم Black Widow مشخص شد دسپلا آهنگسازی آن را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اولین بار نویسنده و ویراستار آندره‌آ تاورز (Andrea Towers) با دقت به تیزر فیلم این خبر را اعلام کرد. شاید همه ما هنگام تماشای یک تریلر بیشتر به محتوای آن توجه کنیم، تا اینکه بخواهیم به نام عواملی که در پایان آن برده می‌شود دقت کنیم، اما تاورز با دقت بالای خودش این خبر هیجان‌انگیز را افشا کرد.

حضور دسپلا در فیلمی از مارول نه تنها برای این فیلم با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) بلکه برای کل دنیای سینمایی مارول دستاورد بزرگی است. بسیاری از موسیقی متن‌های فیلم‌های MCU به جز تعداد خاصی از آن‌ها کاملا فراموش‌شدنی هستند، پس دسپلا فرصت خوبی برای تزریق احساس و زندگی به MCU دارد. او تاکنون ۱۱ بار نامزد اسکار بهترین موسیقی متن شده، و دوبار برای فیلم‌های The Shape of Water «شکل آب» و The Grand Budapest Hotel «هتل بزرگ بوداپست» برنده اسکار شده است.

فیلم Black Widow در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.