انتشار پوستر و تصاویر جدید سریال The Walking Dead: World Beyond

11 March 2020 - 13:00

شبکه AMC پوستر و تصاویر جدید سریال The Walking Dead: World Beyond «مردگان متحرک: دنیای فراتر» را منتشر کرد. این سریال که قبلا به عنوان دومین اسپین‌آف The Walking Dead «مردگان متحرک» معرفی شده بود، حالا قرار است یک مینی‌سریال دوفصلی باشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال World Beyond ساخته اسکات گیمپل (Scott M. Gimple) و مت نگرته (Matt Negrete) رویکردی جوانانه به دنیای پساآخرالزمانی دارد و داستان نسل اول جوانانی را روایت می‌کند که در این ویرانه آلوده به زامبی‌ها بزرگ شده‌اند. این به معنای حضور گروه بازیگران جوانتری نسبت به سریال اصلی و Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» است.

این رویکرد هوشمندانه و جالبی نسبت به این فرنچایز قدیمی است که برخی طرفداران دیگر از آن خسته شده بودند. در این سریال شاهد ابهامات اخلاقی خواهیم بود، جایی که برخی شخصیت‌ها به قهرمان و برخی به افراد شرور تبدیل می‌شوند. آیا ممکن است World Beyond هم به یک پیشرو برای اسپین‌آفی دیگر تبدیل شود که داستان این شخصیت‌ها را در بزرگسالی روایت می‌کند؟ این احتمال وجود دارد. نکته مهم دیگر اینکه جوردن ووت رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) سازنده Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه» کارگردانی اپیزود پایلوت را برعهده دارد و لحن کلی سریال را تنظیم می‌کند.

عالیه رویال (Aliyah Royale)، الکسا منصور (Alexa Mansour)، آنت ماهندرو (Annet Mahendru)، نیکولاس کانتو (Nicolas Cantu)، هل کامپستون (Hal Cumpston)، نیکو تورتورلا (Nico Tortorella) و جولیا اورموند (Julia Ormond) بازیگران اصلی این سریال هستند.

پخش سریال The Walking Dead: World Beyond از ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) آغاز خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.