اکران فیلم Candyman به تهیه‌کنندگی جوردن پیل تا پاییز به تعویق افتاد

4 April 2020 - 09:00

با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحران ایجاد شده در صنعت سینما اکران فیلم Candyman «کندی‌من» به تهیه‌کنندگی جوردن پیل (Jordan Peele) تا پاییز به تعویق افتاد. این فیلم از اکران در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۹۹) به تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر ۱۳۹۹) منتقل شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در پی اخبار ویروس کرونا و تعطیلی سینماها کمپانی‌های پارامونت، برادران وارنر و سونی اکران فیلم های خود را از ابتدای تابستان تغییر دادند. کمپانی Universal نیز پس از تغییر زمان اکران زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) به تاریخ ۱۴ اوت، تصمیم به تعویق یکی دیگر از آثار خود گرفته است. این کمپانی در ماه فوریه تریلری از فیلم بازسازی شده‌ی اثر ترسناک سال ۱۹۹۰ خود منتشر کرد. این فیلم درباره یک روح قاتل با قلاب دستی است که به طور تصادفی وقتی مردم پنج بار نام او را در آینه می‌گویند به واقعیت فراخوانده می‌شود. این فیلم به عنوان یک دنباله برای فرنچایز از سال ۱۹۹۲ به شمار می‌آید اما در یک محله شیکاگو واقع در زمان حاضر و جایی که افسانه آغاز شد قرار دارد.

یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen) نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند. او یک هنرمند است که شیفته افسانه این قاتل سریالی می‌شود. تیونا پاریس (Teyonah Parris)، کولمن دامینگو (Colman Domingo) و نیتن استوارت جرت (Nathan Stewart-Jarrett) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.