سریال WandaVision: احتمال حضور ایوان پیترز در نقشی مهم

3 June 2020 - 22:30

ایوان پیترز (Evan Peters) بازیگر سری فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» احتمالا برای حضور در نقشی کلیدی در سریال WandaVision «وانداویژن» انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هنوز جزئیاتی درباره شخصیت او منتشر نشده، اما جالب اینجاست که پیترز قبلا نقش کوئیک‌سیلور یا همان برادر واندا را در سه فیلم X-Men بازی کرده است. بازی او در این نقش با استقبال خوب طرفداران روبرو شد. اگر مارول واقعا تصمیم گرفته باشد از او در نقش کوئیک‌سیلور استفاده کند خیلی جالب خواهد بود، مخصوصا با توجه به شایعاتی مبنی بر اینکه او قرار است در آینده دنیای سینمایی مارول نقش مهمی داشته باشد.

ایوان پیترز بیشتر برای بازی در سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» ساخته رایان مورفی (Ryan Murphy) شناخته می‌شود. او همچنین در سری فیلم‌های Kick-Ass «کیک-اس» ساخته متیو وان (Matthew Vaughn) همبازی آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) بود که قبلا در فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: عصر اولتران» نقش کوئیک‌سیلور را بازی کرده است.

سریال WandaVision داستان شخصیت‌های اسکارلت ویچ و ویژن با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olson) و پال بتانی (Paul Bettany) را دنبال می‌کند. این سریال ترکیبی از سیتکام کلاسیک با دنیای سینمایی مارول است که در آن واندا ماکسیموف و ویژن به این فکر می‌کنند که همه چیز آن‌طور که به نظر می‌آید نیست.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.