سریال اسپین‌آف بتمن در راه HBO Max

10 July 2020 - 23:00

شبکه HBO Max و مت ریوز (Matt Reeves)، فیلم‌ساز فیلم جدید بتمن، قرار است سریال درام پلیسی درباره خیابان‌های جرم خیز زادگاه بتمن، شهر گاتهام، بسازند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ترنس وینتر (Terence Winter) خالق سریال درام جنایی Boardwalk Empire و The Sopranos نویسندگی و تهیه کنندگی این اثر را برعهده خواهد داشت. دیلان کلارک (Dylan Clark) و وارنر بروز تلویژن نیز در ساخت این پروژه نقش دارند.

این سریال هنوز عنوان خاصی نداشته، هرچند برخی آن را Gotham Central نامیدند که براساس کمیک اد بروبیکر (Ed Brubaker) و گرگ روکا (Greg Rucka) و GCPD است. بهرحال این سریال درباره کارآگاهان پلیس در سایه بتمن است. این سریال وقایع همان دنیای فیلم بتمن ریوز را نشان می‌دهد که رابرت پتینسون (Robert Pattinson) بازیگر نقش بتمن است.

جفری رایت (Jeffrey Wright) نیز نقش کارآگاه یا کمیسونر جیمز گوردن را بازی می‌کند.

شبکه HBO Max اعلام داشته این سریال دنیای ریوز که در فیلم بتمن خلق کرده را نشان می‌دهد و به بررسی فساد در شهر گاتهام می‌پردازد و دنیای بتمن جدیدی را در چند پلتفرم نشان می‌دهد. این سریال فرصتی برای گسترش دنیای این فیلم و جستجوی شخصیت‌های پیچیده و خاص گاتهام است.

مشخص نیست رایت و پتینسون در این سریال بازی ‌کنند. هنوز خبری از بازیگران انتخابی سریال نیست.

ریوز در بیانیه‌ای اظهار داشته:

این فرصت فوق‌العاده‌ای است که نه تنها دنیایی که در فیلم خلق کردم را بسط و توسعه می‌بخشد، بلکه به جستجوی عمیق و خاصی از آن می‌پردازد.
و کار کردن با ترنس وینتر با استعداد که فیلم‌نامه را نوشته و خالق دنیای جنایت و فساد است، رویای مطلق است.

این پروژه اولین کار مشترک ریوز، فاکس قرن ۲۰ و برادران وارنر است.

کوین ریلی (Kevin Reilly) مدیر HBO Max نیز گفته:

همکاری ما با برادران وارنر و دی‌سی ارتباطات ما با طرافداران این دنیا را گسترش می‌دهد. بتمن بیشترین مخاطب تاریخ را داشته که دوست دارند بیشتر از این دنیا بدانند و ببینند.

کمپانی ۶th & Idaho ریوز این سریال را بطور مشترک با وارنر بروز تلویژن می‌سازد. وینتر، ریوز و کلارک و دنیل پیپسکی (Daniel Pipski) و آدام کاسان (Adam Kassan) و رفی کرون (Rafi Crohn) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

گاتهام موضوع سریال‌‌های تلویزیونی زیادی بوده است. سریال گاتهام سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ از شبکه فاکس پخش شد که به گوردن جوان با بازی بنجامین مکنزی (Benjamin McKenzie) می‌پرداخت و ریشه یاغی گری بتمن رو نشان می‌داد. شبکه CW نیز سریال Batwoman را در حال پخش دارد که این هفته جاویشیا لزلی (Javicia Leslie) جایگزین روبی رز (Ruby Rose) شد.

وینتر فیلم Wolf of the Wall Street را قلم زده که نامزد اسکار شد و برای Sopranos توانست ۱۲ نامزدی امی و ۴ جایزه بدست آورد.

ریوز در حال حاضر آماده فیلم‌برداری بتمن در بریتانیا از پاییز امسال است که بخاطر شیوع کرونا متوقف شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.