فیلم The King’s Man تأخیر خورد

28 August 2020 - 12:30

دیزنی تاریخ پخش فیلم پیش‌درآمد The King’s Man، ساخت استودیو قرن ‌بیستم را از ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور) به تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند) موکول کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با اینکه دیزنی فیلم Mulan را مستقیماً در شبکه خود با نام دیزنی پلاس منتشر می‌کند ولی به نظر می‌رسد که تمرکز دیزنی همچنان برای پخش فیلم‌های خود در سینماهاست. آن‌ها برای پخش این فیلم بسیار هیجان‌زده هستند ولی دیزنی احتیاج دارد که سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک باز شود تا این فیلم را اکران کنند. متیو وان (Matthew Vaughn) تولیدکننده، کارگردان و نویسنده این فیلم است.

این را باید در نظر گرفت که وقتی سینماهای نیویورک، لس‌آنجلس و سان‌فرانسیسکو باز شوند فیلم برادران وارنر با نام Tenet که پرطرفدارترین فیلم حال حاضر در سینماهاست بخش اعظمی از فروش باکس آفیس را از آن خود خواهد کرد.

دو فیلم اول فرنچایز The Kingsman فروشی بیش از ۸۲۵.۲ میلیون دلار را در باکس آفیس از آن خود کرده بودند. فیلم سوم این سری می‌تواند فروش کل این سری را از مرز ۱ میلیارد دلار عبور دهد.

بازیگران این فیلم عبارت‌اند از:

رالف فاینس (Ralph Fiennes)، دانیل برول (Daniel Bruhl)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، جما آرترتون (Gemma Arterton)، متیو گود (Matthew Goode)، آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) و جایمن هانسو (Djimon Hounsou).

دیزنی فیلم موردانتظار The New Mutants را در ۲۴۰۰ سینما در حال اکران دارد. همچنین آن‌ها قرار است فیلم کمپانی Searchlight با نام The Personal History of David Copperfield را در ۱۳۵۰ سینما اکران کنند.

در ابتدا قرار بود فیلم The King’s Man در تاریخ ۱۴ فوریه امسال اکران شود که به علت ویروس کرونا اکران آن به تاریخ ۱۸ سپتامبر امسال موکول شد که سرانجام دیزنی تاریخ اکران این فیلم را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.