تاریخ پخش فصل دوم سریال The Mandalorian مشخص شد

3 September 2020 - 11:00

شبکه دیزنی پلاس تاریخ پخش فصل دوم سریال The Mandalorian را ۳۰ اکتبر (۹ آبان ماه) اعلام کرد. این شبکه تاریخ پخش این سریال را در چهارشنبه و از طریق شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌برداری فصل دوم این سریال قبل از جریان ویروس کرونا که در اواسط ماه مارس ساخت سریال‌ها را با مشکل روبرو کرد تمام شده بود. کار ساخت فصل سوم این سریال نیز هم اکنون در حال انجام است.

The Mandalorian که اتفاقات آن پنج سال پس از اتفاقات فیلم Return of the Jedi رخ می‌دهد، داستان شکارچی جایزه‌بگیری را روایت می‌کند که از موجودی با قدرت‌های جدای به نام The Child محافظت می‌کند تا نگذارد این بچه به دستان امپراطوری بیفتد. این شکارچی جایزه‌بگیر از همان دسته از جنگجویان کاراکتر جانگو فت از جنگ ستارگان است.

این سریال ۱۵ بار نامزد جایزه امی شده که یکی از آن‌ها برای بهترین سریال درام بوده است.

بازیگران جدیدی که در فصل دوم این سریال حضور خواهند داشت شامل رزاریو داوسون (Rosario Dawson)، مایکل بین (Michael Biehn) و بیل بر (Bill Burr) می‌باشند. بازیگران زیر نیز برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم بازخواهند گشت:

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش اصلی، جینا کارانو (Gina Carano)، جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، کارل ویترز (Carl Weathers)، امید ابطحی (Omid Abtahi) و مینگ-نا ون (Ming-Na Wen).

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.