همکاری متسون تاملین و کلویی گریس مورتس در فیلم Mother/ Android

9 September 2020 - 15:00

متسون تاملین (Mattson Tomlin) نویسنده فیلم اکشن علمی تخیلی Project Power، اولین فیلم مهیج و علمی تخیلی خود به نام Mother/Android، را کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کلویی گریس مورتس (Chloe Grace Moretz) قرار است در این فیلم نقش جورجیا را بازی کند. این شخصیت به همراه دوستش، سم، راهی سفر مهیجی برای فرار از کشور می‌شوند اما درگیر جنگ ناخواسته‌ای با هوش مصنوعی می‌شوند. چند روز پیش از به دنیا آمدن فرزندشان، این زوج با No Man’s Land مواجه می‌شوند و امیدوارند جورجیا قبل از زایمان به مکان امنی برسد.

تاملین داستان فیلم را نوشته که براساس زندگی والدین تاملین است که سعی داشتند فرزندشان را در انقلاب رومانی نجات دهند.

مت ریوز (Matt Reeves) که با تاملین سر پروژه بتمن همکاری داشته این فیلم را از طریق کمپانی ۶th & Idaho به همراه آدام کسان (Adam Kassan) و رافی کرون (Rafi Crohn) تولید می‌کند. Miramax’s Bill Block نیز فیلم را به همراه چارلز میلر (Charles Miller) می‌سازد.

تاملین درباره این فیلم گفته:

فیلم Mother/ Android داستانی کاملا شخصی برای من است که از فداکاری‌های هنگام تولدم الهام گرفته شده است. از کار کردن با Miramax و دوستم، مت ریوز، برای گفتن این داستان که درباره قدرت انسانیت در تاریک‌ترین زمان است، بسیار خوشحالم.

بلاک نیز گفته:

تاملین تاریخ زندگی‌اش را با داستان تخیلی درباره آینده با پیچیدگی تخیلی درباره واقعیت درهم تنیده است. این نشانه استعداد و روش منحصر به فرد او برای یافتن مخاطبین جهانی و گسترده است.

تاملین یکی از نویسندگان آینده دار هالیوود است که تاکنون خوش درخشیده و جز فیلم بتمن، Little Fish با بازی الیویا کوک (Olivia Cooke) و جک رینور (Jack Reynor) و اقتباس‌های Fear Agent و Memetic و بازی ویدئویی Mega Man را قلم زده است.

مورتس نیز اخیرا در فیلم‌های Suspiria و The Miseducation of Cameron Post بوده و به زودی در اقتباس Tom & Jerry دیده می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.