پوستر جدید بتمن نگاه تازه‌ای بر لباس رابرت پتینسون دارد

14 September 2020 - 15:30

جدیدترین پوستر هنری فیلم The Batman در مراسم DC FanDome منتشر شده است. این پوستر نگاه جدیدتری بر لباس شوالیه تاریکی با بازی رابرت پتینسون (Robert Patrinson) و کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) دارد. از زمان انتخاب رابرت پتینسون بعنوان بازیگر بتمن، اطلاعات کمی از فیلم منتشر شده است. طرفداران بیاد دارند مت ریوز ویدئو کوتاهی در اکانت توئیتر خود منتشر کرد که ستاره مجموعه فیلم‌های Twilight را در لباس بتمن نشان می‌داد و این ویدئو قرمز سر و صدای زیادی به پا کرد. لباس بتمن الهام گرفته از فیلم‌های مختلف در تاریخ این شخصیت است. از فیلم Batman: Zero Year تا Long Halloween. این شنل پر از خاطره است. اما تغییر لباس برای ورژن پتینسون ضروری بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در تریلر فیلم بتمن که در مراسم DC FanDome منتشر شد، ریوز درباره عقاید شخصی‌اش نسبت به این شخصیت گفت. این کارگردان کاملا از جایی که بتمن قرار گرفته آگاه بود.

یکی از کارهایی که باید انجام بدی این است که خودت باید لباس بتمن را طراحی کنی. خودت باید بتموبیل (اتومبیل بتمن) را طراحی کنی. باید بت‌کیو را طراحی کنی. همه این کارها را تو باید انجام دهی. این کارها برای من خیلی هیجان انگیز بودند و حتی قبل از تمام شدن فیلم نامه که نمی‌دانی چی پیش می‌آید، اینکار را کردم. در حین نوشتن فیلم، می‌دانستم این شخصیت چگونه باید باشد.

این بت‌کیو، بتموبیل و بت‌سوت زمان زیادی از من گرفتند. ما دوباره روی طراحی آن‌ها کار کردیم و من به راحتی او حین مبارزه فکر می‌کردم. راحت بگویم یک سالی را صرف لباس و ماشین کردیم. و در نهایت شما به چیزی میرسی که مد نظرت بوده است.

ریوز در انتها گفت:

این فوق‌العاده است، درسته؟ داستان گویی سخت‌ترین کار ممکن است و تو سعی می‌کنی مطمئن شوی کار درست را انجام می‌دهی. وقتی به این ایده از ماشین رسیدم، حس کردم این ورژن از شخصیت با ورژن قبلی اش مرتبط است و این چیزی است که بتمن می‌سازد و سعی دارد طوری به آن نگاه کند که کار کند. این فوق‌العاده است که بتوانی همچین کاری انجام دهی.

منبع: کامیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.