مارول تائید کرد که سریال WandaVision امسال منتشر می‌شود

18 September 2020 - 11:00

آینده دنیای سینمایی مارول به علت ویروس کرونا هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مردم مطمئن نیستند که چه زمانی می‌توانند فیلم Black Widow یا سریال‌های آینده‌شان را ببینند. گذشته از همه این‌ها، فیلم Black Widow و سریال Falcon and the Winter Soldier قرار بود تا حالا منتشر شده باشند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هنوز هیچ چیز قطعی نیست ولی ما می‌دانیم که حداقل سریال WandaVision امسال به نمایش درخواهد آمد. سریال‌های مارول که قرار است در شبکه دیزنی پلاس منتشر شوند طبق اخباری که دیزنی منتشر کرده همچنان برای انتشار در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده‌اند.

در چهارشنبه این هفته دیزنی پلاس گروهی از فیلم‌ها که قرار است در طی سال ۲۰۲۰ به مرور منتشر شوند را اعلام کرد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: X2: X-Men United ،Big ،Hidden Figures و فیلم بازسازی‌شده جدیدشان با نام Black Beauty. در کمال تعجب سریال WandaVision هم در این لیست قرار داشت.

تاریخ دقیق انتشار سریال WandaVision هنوز مشخص نشده و به احتمال زیاد تا ماه دسامبر (آذر ماه) نیز پخش نمی‌شود ولی با این حال پخش شدن آن در امسال خوشحال‌کننده است. ویروس کرونا و وضعیت جهانی مربوط به آن باعث متوقف شدن روند ساخت سریال‌های WandVision، Falcon and the Winter Soldier و Loki شده که این نشان‌دهنده آن است که احتمالاً همه‌ی آن‌ها تأخیر می‌خورند. خوشبختانه برخی از این پروژه‌ها توانستند مراحل فیلم‌برداری خود را در این هفته دوباره از سر بگیرند. به نظر می‌رسد که سریال WandVision جلوتر از سریال Falcon and the Winter Soldier و به عنوان اولین سریال لایو اکشن استودیوهای مارول پخش خواهد شد.

البته همه این‌ها این سؤال را به وجود می‌آورد که تکلیف پروژه‌های دیگر مارول چه می‌شود. فیلم Black Widow قرار بود در ماه می (اردیبهشت ماه) امسال در سینماها اکران شود، به همراه سریال Falcon and the Winter Soldier در ماه اوت (مرداد ماه) و فیلم The Eternals در ماه نوامبر (آبان ماه). این فیلم‌ها و سریال‌ها قرار بود قبل از سریال WandVision پخش شوند. اگر حتی داستان یکی از آن‌ها به این سریال مرتبط باشد، امکان داشت که این سریال نیز تأخیر بیشتری را تجربه می‌کرد.

ما می‌دانیم که داستان سریال WandaVision به صورت مستقیم به قسمت دوم فیلم Doctor Strange وصل می‌شود که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود. الیزابت اولسن (Elizaebeth Olsen) به عنوان یکی از نقش‌های اصلی در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.