دنباله سریال The Knick در حال ساخت است

27 September 2020 - 21:30

استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) گفته دنباله سریال The Knick با همکاری آندره هالند (André Holland) و بری جنکینز (Barry Jenkins) در حال ساخت است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

استیون سودربرگ خبر از ساخت دنباله‌ سریال The Knick با محوریت شخصیت دکتر Algernon C. Edwards با بازی آندره هالند داد. سریال اصلی پس از دو فصل پخش از شبکه Cinemax در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید، اما رسما تا دو سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۷ کنسل نشد. مدت‌ها بود گمانه‌زنی در مورد قسمت جدید احتمالی این سریال وجود داشت. کلایو اوون (Clive Owen)، که بازیگر نقش اصلی دو فصل اول این درام پزشکی بود، گفته کار او در پایان فصل دوم تمام شده است، اگرچه این شبکه، شرایط را برای یک فصل جدید با حضور بازیگر اصلی جدید مهیا کرده بود. (کاراکتر اوون در انتهای فصل دوم درگذشت.)

سودربرگ اکنون در مصاحبه‌ای با The Playlist تایید کرده که فیلمنامه آزمایشی توسط سازندگان The Knick: جک امیل (Jack Amiel) و مایکل بگلر (Michael Begler) نوشته شده است و هالند بازیگر سریال The Knick و فیلم‌ساز، بری جنکینز در ساخت آن نقش دارند.

سودبرگ به این نشریه گفت:

(آندره و بری) با جک و مایکل واقعا نزدیکی بسیار خوبی داشتند و به نظر می‌رسد که کارشان به سرعت در حال پیشرفت است. من فقط طرح را خواندم که بسیار عالی است.

The Knick به عنوان بخشی از تغییر برنامه‌های Cinemax برای تقویت درام‌ها، که بسیاری از آن‌ها تولید مشترک بین‌المللی هستند، کنسل شد. از آن زمان این شبکه به طور کلی از ساخت آثار اریجینال منصرف شده است، بنابراین قسمت جدید The Knick به احتمال زیاد برای پخش در HBO و یا HBO Max ساخته خواهد شد.

سودربرگ که به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال اصلی به همراه هالند و جنکینز حضور داشت گفت:

من به آن‌ها گفتنم من شانس (سریال) خود را داشتم، صمیمانه امیدوارم که آن را به هر جهتی که می‌خواهید ببرید.

در سریال The Knick اوون نقش یک جراح مشهور در دهه ۱۹۰۰ در نیویورک را بازی کرد. این سریال حول بیمارستانی به نام Knickerbocker و جراحان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان است که مرزهای پزشکی را در زمانی که بیماری بسیار و آنتی بیوتیک کم است، جابه‌جا می‌کنند.

هالند، ایو هیوسان (Eve Hewson)، جولیت رایلنس (Juliet Rylance)، جرمی باب (Jeremy Bobb)، مایکل آنگارانو (Michael Angarano)، کریس سالیوان (Chris Sullivan)، کارا سیمور (Cara Seymour)، اریک جانسون (Eric Johnson)، دیوید فیرو (David Fierro)، مایا کازان (Maya Kazan)، گرینجر هاینز (Grainger Hines)، لئون آدیسون براون (Leon Addison Brown) و مت فروئر (Matt Frewer) نیز در این سریال بازی کردند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.