بازیگر نقش اصلی سریال Ms. Marvel انتخاب شد

2 October 2020 - 11:30

پس از جست‌وجویی طولانی و سخت، مارول بالاخره بازیگر نقش Ms. Marvel را پیدا کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

استودیو مارول در حال آزمون گرفتن از بازیگر تازه وارد ایمان ولانی (Iman Vellani) برای بازی در نقش Ms. Marvel در سریالی به همان نام که بر اساس کاراکتر آن در کمیک بوک ها در شبکه دیزنی پلاس ساخته خواهد شد است. مارول و دیزنی پلاس اخیراً اعلام کرده‌اند که کارگردان‌های این سریال شامل عادل ال اربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah)، شرمین عبید چنائی (Sharmeen Obaid-Chinoy) و میرا منون (Meera Menon) می‌باشند.

Ms. Marvel بر اساس نوشته بیشا کی علی (Bisha K. Ali) و حول کاراکتر کامالا خان، نوجوانی پاکستانی-آمریکایی واقع در نیوجرسی جریان دارد. کاراکتر Ms. Marvel برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ به عنوان اولین کاراکتر مسلمان مارول در سری کمیک بوک های خود حاضر شد و او اولین قهرمان مسلمان استودیوهای مارول در تلویزیون خواهد بود. رئیس استودیوهای مارول کوین فایگی (Kevin Feige) اعلام کرد که علاوه بر حضور او در تلویزیون، کاراکتر کامالا خان در فیلم‌های آینده ماورل نیز معرفی خواهد شد.

نقشه آن‌ها برای این کاراکتر همیشه این بوده است که ابتدا بازیگر مناسبی را برای ایفای نقش آن پیدا کنند، حتی اگر بازیگر انتخابی آن‌ها بازیگر شناخته ‌شده‌ای بین مردم نباشد.

مارول و دیزنی پلاس به سختی مشغول توسعه پروژه‌های سریالی خود از جمله سریال She-Hulk با نقش‌آفرینی تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) در نقش اصلی و سریالی بر اساس کاراکتر Nick Fury با بازی ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) هستند. همچنین مارول اعلام کرده است که سریال WandaVision اولین سریال آن‌ها خواهد بود که در شبکه دیزنی پلاس در تاریخی در امسال پخش خواهد شد.

اگرچه این پروژه اولین حضور ولانی در محصولی بزرگ در هالیوود است ولی او تلاش‌هایی را نیز برای حضور در این صنعت انجام داده است. در فستیوال فیلم ۲۰۱۹ کانادا او جزئی از کمیته Next Wave بود که وظیفه آن‌ها اضافه کردن برچسب در فیلم‌ها برای شرکت این فیلم‌ها در دسته‌بندی‌های دیگر بود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.