تغییر تاریخ اکران فیلم Fast & Furious 9

4 October 2020 - 16:00

کمپانی یونیورسال جمعه این هفته اظهار داشت که در حال انتقال اکران فیلم F9 (سریع و خشن ۹) به ۲۸ مه ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) است که همان آخر هفته یادبود (ارتش) می‎‌باشد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این انتقال پس از آن صورت گرفت که MGM تاریخ اکران فیلم No Time To Die را به ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) همان تاریخی که قرار بود فیلم سریع و خشن اکران شود، تغییر داد.

تاریخی که سریع و خشن برای اکران انتخاب کرده هم‌اکنون توسط لایو-اکشن Cruella از دیزنی با بازی اما استون (Emma Stone) و فیلم Infinite با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) از کمپانی Paramount اشغال شده است.

در ماه مارس اکران جهانی فیلم سریع و خشن در ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) در میان همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد. استودیو پیش‌تر نیز آوریل ۲۰۲۱ را برای اکران فیلم سریع و خشن ۱۰ رزرو کرده بود.

کارگردانی فیلم F9 توسط جاستین لین (Justin Lin) انجام می‎‌شود و بازیگران آن شامل وین دیزل (Vin Diesel)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، کریس “لوداکریس” بریج (Chris “Ludacris” Bridges)، جوردانا بروستر (Jordana Brewster)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel)، سونگ کانگ (Sung Kang)، هلن میرن (Helen Mirren)، شارلیز ترون (Charlize Theron)، کاردی بی (Cardi B) و اوزونا (Ozuna) می‎‌شوند.

به طور کلی مجموع ۹ فیلم سریع و خشن به همراه اسپین‌آف آن یعنی فیلم Hobbs & Shaw حدود ۵٫۹ میلیارد دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.