میلی بابی براون تقریباً به علت قبول نشدن در سریال Game of Thrones بازیگری را رها کرد

6 October 2020 - 11:30

در طی مصاحبه‌ای میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) مشخص کرد که او تقریباً از بازیگری خداحافظی کرد پس از اینکه آزمون بازیگری او برای بازی در سریال Game of Thrones مورد قبول واقع نشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خوشبختانه او بعد از رد شدن در این آزمون از بازیگری کناره‌گیری نکرد. او پس از این در سریال Stranger Things در نقش کاراکتر یازده نقش‌آفرینی کرد که بسیار معروف شد. اخیراً هم او در فیلمی دیگری در نتفلیکس با نام Enola Holmes نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین در تولید این اقتباس از داستان کلاسیک شرلوک هولمز نیز نقش داشته است.

براون در سال ۲۰۱۶ تأثیر بسیار بزرگی را در صنعت سینما داشته است. علاوه بر نقش‌آفرینی در سریال Stranger Things و فیلم Enola Holmes، او در فیلم بزرگ Godzilla: King of the نیز بازی کرده است. علاوه بر آن او در فیلم Godzilla vs. Kong که قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود نیز دوباره در همان نقش بازی خواهد کرد. با این حال بیشتر همه او را برای بازی در سریال Stranger Things می‌شناسند. این سریال شاید بزرگ‌ترین موفقیت نتفلیکس باشد و نه تنها این سریال میلی بابی براون تبدیل به ستاره‌ای مشهور کرده است بلکه بازیگرهای همکار او نیز در این سریال تبدیل به ستاره‌هایی بزرگ شده‌اند.

در طی مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی The Tonight Show Starring Jimmy Fallon او گفت:

فکر می‌کنم که من بسیار دلسرد شده بودم از اینکه آزمون بازیگری من را رد کرده بودند که این چیزی است که به همه می‌گویم. این صنعت شبانه‌روز پر از بازیگرهای رد شده است. وقتی شما جواب نه می‌گیرید پشت سر هم همین نه گرفتن ادامه پیدا می‌کند تا شما در جایی جواب بله بگیرید. من برای هر چیزی حتی تبلیغات نیز آزمون داده‌ام. پس از این آزمون‌ها برای سریال Game of Thrones نیز آزمون دادم که جواب نه گرفتم. بعد از این پیش خودم گفتم که این خیلی سخت است چون فکر می‌کنم من آن نقش را خیلی می‌خواستم. سرانجام برای بازی در سریال Montauk نتفلیکس جواب بله گرفتم.

Montauk بعدها به Stranger Things تغییر نام داد. آزمون براون برای بازی در سریال Game of Thrones می‌تواند در قاب ?What if هم برای طرفداران و هم برای سریال جالب باشد. در مصاحبه‌های قبلی مشخص شد که او برای نقش Lyanna Mormont آزمون داده بود. این کاراکتر سرانجام توسط بلا رمزی (Bella Ramsay) نقش‌آفرینی شد که به سرعت نیز تبدیل به یکی از کاراکترهای پرطرفدار سریال شد ولی باز همچنان جالب است که تصور کنیم نسخه میلی بابی براون این کاراکتر چگونه می‌توانست باشد.

مسلماً برای طرفداران براون کناره‌گیری نکردن او از حرفه بازیگری خبر خوبی است. کاراکتر او در سریال Stranger Things با نام یازده، قطعاً کاراکتر بسیار پرطرفدارتر و مشهورتر و محبوب‌تر از کاراکتری است که او می‌خواست در سریال Game of Thrones نقش‌آفرینی کند. فیلم Enola Holmes نیز به مرور در حال درخشیدن است که بازی عالی او در این فیلم را می‌توان علت آن دانست. علاوه بر بازیگری، دست داشتن او در پشت‌صحنه می‌تواند نقش او را در صنعت سینما پررنگ‌تر کند. قبول نشدن براون برای بازی در سریال Game of Thrones می‌تواند بهترین رد شدن او در آزمون‌ها باشد چرا که او را به موفقیتی سوق داد که رد شدن در پروژه‌ای دیگر هرگز برای او این‌طور نمی‌شد.

منبع:‌ اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.