فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3 آغاز شد

20 October 2020 - 11:30

در پی مشخص شدن بازیگران بزرگی که در قسمت سوم فیلم Spider-Man حضور خواهند داشت و حدس و گمان طرفدارهای این فیلم از داستان آن، وب‌سایت Murphy’s Multiverse خبر از این می‌دهد که مدیر اجرایی بازاریابی سونی در برزیل، کامیلا پاچکو (Camila Pacheco) طبق گزارش‌ها تائید کرده است که فیلم‌برداری قسمت سوم این فیلم در نیویورک آمریکا آغاز شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این خبر در راستای عکس‌های گرفته شده طرفداران این فیلم از محله‌ای در آمریکا که علامت اخطار فیلم‌برداری پروژه‌ای با عنوان Serenity Now در آن نوشته شده بود است.

در طی مراسم ExpoCine’s virtual convention، کامیلا پاچکو همچنین مشخص کرد که استودیو ساخت این فیلم برنامه‌ریزی کرده است که این فیلم را در ماه دسامبر ۲۰۲۱ اکران کنند و علاوه بر این ممکن است اولین عکس‌ها و اخبار مربوط به این فیلم در ماه دسامبر امسال منتشر شود.

تام هالند (Tom Holland) بار دیگر در این فیلم به عنوان مرد عنکبوتی نقش خود را به همراه بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش دکتر استرنج در مقابل شرور این فیلم الکترو با هنرنمایی جیمی فاکس (Jamie Foxx) ایفا خواهد کرد. با توجه به پایان فیلم Far From Home، هر مجرمی نیز می‌خواهد با مرد عنکبوتی مبارزه کند. در قسمت سوم این فیلم شاهد بازگشت دوباره زندیا کلمن (Zendaya) در نقش MJ خواهیم بود.

در حالی که اکثر بازیگرانی که در دو قسمت قبلی این سری نقش‌آفرینی کرده بودند قرار است برای این قسمت نیز بازگردند، انتخاب دوباره کاراکتر جیمی فاکس در این فیلم خطوط جدایی مربوط به ۳ سری از این فرنچایز را که سونی ساخته است محو کرده است چرا که علاوه بر جیمی فاکس، جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) در نقش جیمز جونا جیمسون که در سه‌گانه مرد عنکبوتی سم ریمی (Sam Raimi) حضوری ثابت داشته بود قرار است دوباره همان نقش را در این فیلم ایفا کند. علاوه بر این مثل اینکه قرار است کاراکتر Venom که فیلم اختصاصی مربوط به آن نیز توسط سونی ساخت شده بود بعدها به دنیای سینمایی مارول بپیوندد.

در ابتدا قرار بود که این فیلم در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰) اکران شود که به علت ویروس کرونا و شرایط کنونی جهان تاریخ اکران آن به ۵ نوامبر (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) موکول شد و سرانجام مشخص شده است که تاریخ اکران آن ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) خواهد بود.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.