فیلم‌برداری Shang-Chi به پایان رسید

27 October 2020 - 17:00

فیلم Shang-Chi and the Legend of Ten Rings جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است که به تازگی کار تولیدش به اتمام رسیده است. سیمو لیو (Simu Liu) بازیگر نقش اول این فیلم و دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) کارگردان فیلم اعلام کردند که فیلم‌برداری این پروژه به پایان رسیده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لیو در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری نوشت:

ما یک بچه خلق کردیم که بی‌صبرانه منتظر معرفی او به دنیا ظرف ۹ ماه هستیم…

کرتون تصویری از خودش، همسرش نیکی چپمن (Nikki Chapman)، خواهرش جوی کرتون (Joy Cretton) و ژانگ منگ (Zhang Meng) منتشر کرد که فیلم‌برداری را به اتمام رسانده‌اند.

لیو در گروه فیس بوک نیز تاثیر اولین ابرقهرمان آسیایی در مارول استودیوز را توضیح داده است.

به تمامی کسانی که بخاطر رنگ پوستمان از ما متنفرند بگویم که دیگر اینطوری نباشند. این فیلم ماست و غیرممکن است هالیوود آن را نادیده بگیرد.

فیلم شانگ-چی قطعا در هالیوود جایگاه خود را پیدا خواهد کرد چون شخصیت کمیک مارول در دهه ۷۰ را به دنیا معرفی می‌کند‌. شانگ-چی در کمیک‌ها، پسر جهانگرد چینی است که در چین بزرگ شده و آموزش دیده و درهای دنیای بیرون را به روی خود بسته است. پسرش آموزش هنرهای رزمی دیده و مهارت‌های خود را توسعه می‌بخشد. او سرانجام وارد دنیای بیرون شده و با این حقیقت مواجه می‌شود که پدرش آن انسانی که فکر می‌کرده، نیست. قبلا این شخصیت نمونه اولیه فو مانچو آسیایی داشت که امروزه پرواز نمی‌کند. جزئیات مربوط به این اقتباس مخفی نگه داشته شده است. با وجود یک تیم آسیایی تولید پشت و جلو دوربین، شانگ-چی همان نمونه اولیه مرتبط با IP اصلی را خواهد داشت.

فیلم برداری شان چی از فوریه ۲۰۲۰ آغاز گردید و مثل تمامی تولیدات سینمایی، مارس ۲۰۲۰ بدلیل شیوع ویروس کرونا متوقف گردید. این فیلم از ژوئیه مجددا ساخته شد و ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

آکوافینا (Awkwafina)، تونی لونگ (Tony Leung)، میشل یو (Michelle Yeoh) و رانی چنگ (Ronnie Chieng) بازیگران فیلم هستند و کوین فایگی (Kevin Feige) تولیدش را برعهده دارد. لوییز دسپوزیتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso) و جاناتان شوارتز (Jonathan Schwartz) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.