امکان دارد فیلم Godzilla Vs. Kong در شبکه HBO Max منتشر شود

27 November 2020 - 12:30

شنیده‌ها حاکی از این است فیلم جدید کمپانی Legendary با نام Godzilla vs. Kong که قرار است در تاریخ ۲۱ ماه می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰)‌ در سینماها اکران شود، در دست بررسی قرار دارد تا به صورت اینترنتی در شبکه HBO Max پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وب‌سایت هالیوود ریپورتر امروز این خبر را منتشر کرده است و ما نیز با منابعی که در اختیار داریم صحت این خبر را تائید کردیم. این خبر به این صورت بوده است که کمپانی نتفلیکس پیشنهادی بالغ بر بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را برای خرید حق پخش این فیلم کارگردانی شده توسط آدام وینگارد (Adam Wingard) به کمپانی برادران وارنر داده است ولی برادران وارنر این پیشنهاد را رد کرده و طبق گزارش‌ها آن‌ها در حال صحبت با کمپانی سازنده این فیلم یعنی کمپانی Legendary هستند تا این فیلم را به صورت اینترنتی در شبکه HBO Max پخش کنند. سهم کمپانی برادران وارنر از این فیلم ۲۵ درصد و سهم کمپانی Legendary از این فیلم ۷۵ درصد بوده است. قراردادی مبنی بر پخش این فیلم در شبکه HBO Max و اکران کردن هم‌زمان آن در سینماها مانند آزمایشی که کمپانی برادران وارنر برای پخش فیلم Wonder Woman 1984 به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه HBO Max در نظر گرفته است دور از انتظار نخواهد بود.

یکی از سخنگوهای کمپانی برادران وارنر امروز با اصرار در رابطه با این خبر گفت:

برنامه ما این است که فیلم Godzilla vs. Kong را در سینماها همان‌طور که قبلاً برنامه‌ریزی کرده بودیم در سال بعد اکران کنیم.

این تاریخی که از طرف کمپانی برادران وارنر برنامه‌ریزی شده بود تا در سال بعد این فیلم در آن اکران شود ۲۱ ماه می، یعنی قبل از هفته روز یادبود در آمریکا بوده است.

فیلم اول این فرنچایز با نام Godzilla که در سال ۲۰۱۴ اکران شده است توانسته بود که با بودجه ساخت ۱۶۰ میلیون دلاری فروشی بیش از ۵۲۹ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی تجربه کند. قسمت دوم این فرنچایز با نام Kong: Skull Island و در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمده بود که این فیلم نیز مانند فیلم قبلی توانست با بودجه ساخت ۱۸۵ میلیون دلاری فروشی بیش از ۵۶۶ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی به دست آورد و سرانجام قسمت سوم این فرنچایز با نام Godzilla: King of the Monsters در سال قبل میلادی در سینماها پخش شد که این فیلم با بودجه ساخت ۲۰۰ میلیون دلاری برخلاف دو فیلم قبل فقط توانست که فروش ضعیف ۳۸۶.۶ میلیون دلاری را در باکس آفیس جهانی کسب کند ولی با این وجود فروش تمامی این سه فیلم منتشر شده از این فرنچایز در چین عالی بوده است. مجموع فروش که این سه فیلم جمعاً ۱.۴۷۸ میلیارد بوده که ۲۵ درصد این مبلغ متعلق به میزان فروش این فیلم در سینماهای چین بوده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.