اطلاعات جدیدی از کاراکترهای سریال Peacemaker منتشر شد

10 December 2020 - 13:00

اطلاعات جدیدی از کاراکترهای بازیگرانی که قرار است در سریال آینده شبکه HBO Max با نام Peacemaker نقش‌آفرینی کنند منتشر شده است. این سریال اسپین آفی از فیلم The Suicide Squad خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جان سینا (John Cena) در این سریال دوباره نقش Peacemaker را که در فیلم The Suicide Squad جیمز گان (James Gunn) بازی کرده است را ایفا خواهد کرد. جیمز گان کارگردان فیلم The Suicide Squad اخیراً اعلام کرده است که روند فیلم‌برداری این سریال به زودی در کشور کانادا آغاز خواهد شد. همان‌طور که ما به زمان شروع ساخت این سریال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعت مربوط به کاراکترهای آن نیز بیشتر و بیشتر مشخص می‌شود تا به طرفداران این ایده را بدهد که داستان این سریال قرار است چگونه باشد.

تا به حال مشخص شده است که دو نفر از بازیگران فیلم The Suicide Squad به این سریال هشت قسمتی نیز اضافه شده‌اند. جنیفر هلند (Jennifer Holland) دوباره در این سریال نقش امیلیا هارکورت را بازی خواهد کرد و همچنین استیو ایجی (Steve Agee) نیز دوباره در نقش جان اکانوماس در این سریال حاضر خواهد شد. علاوه بر حضور این دو بازیگر فیلم The Suicide Squad در داستان این سریال، کاراکترهای دیگری نیز معرفی شده‌اند. پیش از این نیز دانیل بروکس (Danielle Brooks) بازیگر سریال Orange is the New Black در ماه نوامبر به جمع دیگر بازیگرهای این سریال اضافه شده بود. همچنین علاوه بر او دو بازیگر دیگر با نام‌های رابرت پاتریک (Robert Patrick) و کریس کنراد (Chris Conrad) نیز به این سریال اضافه شده بودند.

بر اساس گزارش وب‌سایت Illuminerdi اکنون اطلاعات جدیدی از نقشی که این بازیگرها در این سریال ایفا خواهند کرد مشخص شده است. کریس کنراد قرار است که نقش کاراکتری با نام پارتیزان (Vigilante) را در این سریال ایفا کند که کاراکتر او آنتاگونیست اصلی این سریال خواهد بود. درباره نقش بقیه بازیگرها در این سریال نیز اطلاعات بسیار کمی تا به حال منتشر شده است ولی با این حال می‌دانیم که رابرت پاتریک نقش پدر Peacemaker با نام کریستوفر اسمیت را در این سریال بازی خواهد کرد و او برای حضور به عنوان یکی از نقش‌های اصلی در فصل اول این سریال قرارداد بسته است. مشخص شده است کاراکتری که دانیل بروکس در این سریال نقش آن را ایفا خواهد کرد لئوتا آدبایو نام دارد که کاراکتر او نیز جزء یکی از نقش‌های اصلی این سریال خواهد بود و همچنین کاراکتر او در این سریال به این صورت توصیف شده است که او کاراکتری باهوش، باانگیزه و توانا است.

به نظر می‌رسد که کاراکتر دانیل بروکس در این سریال نقش معشوق Peacemaker را داشته باشد. به احتمال بسیار زیاد فیلم The Suicide Squad زمان کافی جهت تعریف کردن داستان عاشقانه کاراکتر Peacemaker را نخواهد داشت ولی این سریال هشت قسمتی زمان کافی و لازم جهت تمرکز بر روی کاراکتر Peacemaker و داستان عشقی او را در اختیار خواهد داشت تا بتواند بیشتر به جنبه‌های مختلف این کاراکتر بپردازد. داستان این سریال نیز می‌تواند شامل علاقه عشقی کاراکتر Peacemaker باشد، نقشی که باعث به وجود آمدن تنش‌های عاشقانه در داستان این سریال خواهد شد. حضور کاراکتر دانیل بروکس در این سریال باعث پیچیده شدن داستان آن خواهد شد. در کمیک‌ها پدر Peacemaker کاراکتر نازی و‌ شدیداً نژادپرستی است ولی در توضیحات کاراکتر اوگی اسمیت به نازیسم بودن این کاراکتر اشاره‌ای نشده است ولی گفته شده است که کاراکتر او در این سریال نژادپرست خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا کاراکتر اوگی اسمیت در داستان این سریال مانند پدر Peacemaker در کمیک‌ها مرده است با خیر. با این حال اگر این کاراکتر در داستان این سریال زنده نباشد او همچنان می‌تواند در رؤیاهای Peacemaker ظاهر شود. کاراکتر اوگی اسمیت می‌تواند درباره روابط کاراکتر Peacemaker با دیگران و همچنین دیدگاه‌های دیپلماتیک این کاراکتر مشکل ایجاد کند. با توجه به اینکه سریال Peacemaker در دنیای گسترده DC جریان دارد و بر اساس گفته‌های جیمز گان، این سریال کار سختی را برای پرداختن به کاراکتر Peacemaker و درست کردن جهانی شناخته شده در داستان آن خواهد داشت. با توجه به حضور جان سینا در این سریال و به عهده داشتن سکان هدایت آن توسط جیمز گان، آن‌ها مطمئن هستند که می‌توانند موفق به انجام این کار شوند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.