سریال The Falcon And The Winter Soldier: انتشار اولین تریلر و اعلام تاریخ پخش

11 December 2020 - 17:30

سریال “The Falcon and the Winter Soldier“(فالکون و سرباز زمستانی) محصول مارول در بهار سال ۲۰۲۱ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کوین فایگی پنجشنبه در نشست سرمایه گذاری دیزنی اعلام کرد که دومین سریال مارول که در سرویس استریم پخش خواهد شد، سریال “The Falcon And The Winter Soldier” با بازی آنتونی مکی و سباستین استن در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

این سریال بعلت همه‌گیری ویروس کرونا از تاریخ اصلی خود که آگوست سال ۲۰۲۰ بوده است به تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ موکول شد و همینطور استودیو مارول در طی توییتی نوشت:

“میراث سپر پیچیده است.” پخش سریال “The Falcon And The Winter Soldier” از استودیوی مارول در تاریخ ۱۹ مارس در شبکه دیزنی پلاس شروع خواهد شد.

کاپیتان آمریکا و دانیل بروهل و امیلی ونکمپ نیز در این سریال به کارگردانی کاری اسکاگلند نقش خواهند داشت. علاوه بر این وایت راسل، دزموند چیام، میکی ایشیکاوا، نوا میلز و کارل لامبلی در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال دیگر مشترک مارول و دیزنی پلاس، WandaVision اولین سریالی خواهد بود که در سرویس استریم در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. تریلر سریال The Falcon And The Winter Soldier را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع : Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.