کوین هارت مشغول مذاکره برای پیوستن به فیلم Borderlands

19 December 2020 - 20:30
Kevin Hart
طبق گزارش‌ها، کوین هارت (Kevin Hart) مشغول مذاکره برای پیوستن به فیلم پیشِ روی «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) به کارگردانی ایلای راث (Eli Roth) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ظاهراً هارت ایفاگر شخصیت رولند خواهد بود، سربازی که سرانجام پس از نسخه‌ی اول بازی نقش مهمی را در کل این مجموعه ایفا کرد به‌طوری‌که بازیکنانِ این بازی، به او لقب یکی از منحصربه‌فردترین شخصیت‌های قابل بازی از سری اورجینال Borderlands را دادند. با در نظر گرفتن اهمیت این شخصیت، اگر خبر مذاکره‌ی هارت برای ایفای این نقش درست باشد و سرانجام او این نقش را ایفا کند، این دومین شخصیت مهم فیلم Borderlands خواهد بود که ایفای نقش در آن توسط یک ستاره تأیید شده است.
شخصیت رولند در فیلم Borderlands به‌صورت “مردی مورداحترام و کهنه سربازی باتجربه” توصیف‌شده است.
Borderlands

این توصیف کوتاه به‌تنهایی نشانگر آن است که این نقش از سایر نقش‌های کمدی که هارت معمولاً برای ایفای آن‌ها شناخته می‌شود، متفاوت است. گرچه رولند نیز مانند اغلب شخصیت‌های سری اصلی بازی‌های Borderlands، زیاد اهل جوک تعریف کردن نبود اما در کل این مجموعه دارای شوخ‌طبعی خاصی بود که نشان می‌دهد هارت می‌تواند به خوبی در چنین قالبی قرار بگیرد. تا به این لحظه هنوز تصمیم قطعی برای آنکه چه کسی ایفاگر این نقش خواهد بود گرفته نشده است، بنابراین احتمال حضور هارت در نقش رولند صرفاً محدود به مذاکره است و نه چیزی بیشتر.

درحالی‌که رولند نقش محوری در اولین بازی Borderlands داشت، عشق او در آن زمان، لیلیث بود که نقش برجسته‌ای در بازی‌های بعدی ایفا کرد. لیلیث نقش مهمی در فیلم Borderlands خواهد داشت به‌طوری‌که تنها شخصیتی است که تا به الآن بازیگر آن نیز مشخص‌شده است. در ماه مه ۲۰۲۰ بود که تأیید شد کیت بلانشت (Cate Blanchett) نقش لیلیث را ایفا خواهد کرد.

تاریخ اکران این عنوان هنوز مشخص نیست و بازیگر دیگری نیز برای ایفای نقش در آن به‌طور رسمی تایید نشده است.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.