فیلمبرداری فیلم اقتباسی Borderlands به اتمام رسید

25 June 2021 - 15:15

فیلمبرداری فیلم Borderlands پس از سه ماه در مجارستان به پایان رسید. نخستین تصویر رسمی از شخصیت Claptrap در این فیلم اقتباسی به کارگردانی الی روث (Eli Roth) نیز منتشر شده است.

در این فیلم اقتباسی جدید کیت بلانشت (Cate Blanchett) در نقش شخصیت اصلی یعنی لیلیث بازی خواهد کرد. او با یک مزدور باتجربه به نام رولند با بازی کوین هارت (Kevin Hart) که به دنبال رستگاری است، یک متخصص تخریب غیرقابل‌کنترل به نام تاینی تینا با هنرنمایی آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt)، دستیار تینا به نام کریگ با نقش آفرینی فلوریان مونتینو (Florian Munteanu)، یک دانشمند نه چندان عاقل به نام تنیس با بازی جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) و یک ربات به نام کلپ‌ترپ گروهی را تشکیل می‌دهد.

از دیگر بازیگران معروف این فیلم می‌توان به ادگار رامیرس (Édgar Ramírez) در نقش اطلس، اولیویر ریچترز (Olivier Richters) در نقش کروم، جانینا گوانکار (Janina Gavankar) در نقش فرمانده ناکس، جینا گرشون (Gina Gershon) در نقش ماد موکسی، شاین جکسون (Cheyenne Jackson) در نقش جکوبز، چارلز بابالولا (Charles Babalola) در نقش همرلوک، بنجامین بایرون دیویس (Benjamin Byron Davis) در نقش مارکوس، استیون بویر (Steven Boyer) در نقش اسکوتر، رایان ردموند (Ryann Redmond) در نقش الی، بابی لی (Bobby Lee) در نقش لری و هیلی بنت (Haley Bennett) در بخشی نامعلوم و مربوط به گذشته لیلیث اشاره کرد.

رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، بنیانگذار گیرباکس، و استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) از تیک تو اینتراکتیو تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم اقتباسی هستند.  الی راث که استاد فیلم‌های ترسناک است وظیفه کارگردانی این از فیلمنامه کریگ مازن (چرنوبیل) را بر عهده دارد. هنوز تاریخ اکران Borderlands مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۲ راهی پرده‌های سینماها شود. می‌توانید در قسمت زیر جدیدترین تصویر منتشر شده از این فیلم را مشاهده کنید.

 

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.