کارگردان WW84 داستان‌های بیشتری برای تعریف کردن دارد

28 December 2020 - 14:49

بعد از انتشار دو فیلم از Wonder Woman که نسخه‌ی اول آن در ۲۰۱۷ و آخرین سری آن اخیراً عرضه شد، خانم پتی جنکینز (Patty Jenkins) می‌گوید همچنان دو داستان دیگر در ذهن دارد که می‌خواهد از آن‌ها فیلم بسازد. به تازگی مشخص شد که این فیلم‌ساز بار دیگر برای ساخت Wonder Woman 3 که قرار است داستان شاهزاده دایانا (Diana Prince) را به زمان حال بیاورد، با گل گدوت (Gal Gadot) همکاری خواهد کرد.

پس از تصمیم یک طرفه‌ی WarnerMedia برای پخش WW84 در شبکه‌ی HBO Max خانم جنکینز شکاک بودن خود درباره بازگشت برای کار کردن روی نسخه‌ی بعدی این فیلم ابراز کرد. پس از این ماجرا رئیس استودیو، توبی امریچ Toby Emmerich طی بیانیه‌ای رسماً اعلام کرد جنکینز و گدوت باری دیگر برای خاتمه دادن به سه گانه‌ی سینمایی با هم همکاری خواهند داشت. با سینما فارس همراه باشید.

چندین روز پیش از اینکه استودیو بازگشت ایشان را تأیید کند، خانم جنکینز در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly این چنین اظهار نظر کرده بود؛

داستان این سری در فیلم‌های آینده که ممکن است کارگردانی آن بر عهده‌ی من نباشد ادامه خواهد یافت. دو داستان دیگر مد نظر دارم که تمام این ماجراجویی‌ها را تکمیل می‌کنند که قصه‌ی مسئولیت‌پذیری زنان به عنوان یک زن آن هم به دوست‌داشتنی‌ترین و صادقانه‌ترین شکل ممکن را روایت می‌کنند. ایجاد یک تغییر مثبت در دنیا بدون احساس نیاز به ایجاد تغییر شخصیت خودشان.

این اظهار نظر می‌تواند نشان دهنده‌ی بازگشت Cheetah به داستان باشد که جنکینز پیش‌تر درمورد آن صحبت کرده بود.

ایشان در مصاحبه‌ی دیگری گفته بود احتمالاً داستانی که با نویسنده‌ی دیگر WW84 یعنی جف جانز (Geoff Johns) با آن به توافق رسیده‌اند به خاطر اتفاقاتی که در دنیای واقعی افتاده تغییر خواهد کرد؛

یک ایده به ذهنم رسید و به کمک جف جانز یک داستان کامل برای Wonder Woman 3 نوشتیم که شدیداً برایش هیجان‌زده بودیم. ولی قبلاً هرگز چنین حسی را تجربه نکرده بودم. فکر می‌کنم باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی انتظارمان را می‌کشد. موضوع جالبی است. داستانی که با WW84 قصد تعریفش را داشتم خیلی نزدیک به احساسات خود من و احساسات بیننده بود. ولی حالا؟ مطمئن نیستم. خیلی چیزها در دنیا عوض شده.

جنکینز افزود؛

همچنان داستانی که نوشتیم دوست دارم. مطمئنم بخش‌هایی از آن در نسخه‌ی نهایی استفاده خواهد شد. ولی سعی دارم بگویم از الان تصمیم نگیرید. عاشق چیزی نشوید. اگر Wonder Woman واقعی بود در این زمان چه کار می‌کرد؟ شما دوست دارید Wonder Woman در جهان امروز دست به چه کاری بزند؟

Wonder Woman 1984 با بازی گل گدوت (Gal Gadot)، کریستن ویگ (Kristen Wiig)، پدرو پاسکا (Pedro Pascal) و کریس پاین (Chris Pine) هم اکنون در سینماها و شبکه‌ی استریم HBO Max قابل تماشا است.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.