تعداد قسمت‌های فصل اول سریال WandaVision مشخص شد

29 December 2020 - 13:00
سریال WandaVision

طبق خبر جدید منتشر شده، امکان دارد که تعداد قسمت‌های فصل اول سریال WandaVision مشخص شده باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

زمانی که استودیوهای مارول خبر ساخت این سریال را در سال ۲۰۱۹ تائید کردند، قرار بود که سریال WandaVision دومین سریال انحصاری دنیای سینمایی مارول در شبکه دیزنی پلاس باشد. با این حال، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و پل بتانی (Paul Bettany) در اولین سریالی که آغازکننده فاز ۴ دنیای سینمایی مارول خواهد بود نقش‌آفرینی کرده‌اند.

معمولاً استودیوهای مارول در رابطه با بیشتر جزییات پروژه‌هایش سکوت اختیار می‌کند ولی با این حال سریال WandaVision تحت لایه جدیدی از رازداری مارول قرار گرفته است. تریلرهایی که تاکنون از این سریال به نمایش درآمده، اطلاعات چندانی را از طرح داستانی آن مشخص نکرده چرا که تمرکز این تریلرها بیشتر بر روی تقلید آن از سیت‌کام‌های مختلف و به وجود آوردن سؤالات بیشتر درباره آن بوده است.

با این حال، مارول سریال WandaVision را به عنوان رویدادی ۶ ساعته تائید کرده است که نصف آن شامل سیت‌کام‌های مختلف و نصف دیگر صحنه‌های جذاب مربوط به دنیای سینمایی مارول می‌باشد. بیشتر طرفداران با توجه به این خبر فرض کرده بودند که این سریال دارای ۶ قسمت یک ساعته می‌باشد که در طی ۶ هفته پخش خواهد شد ولی اکنون به نظر می‌رسد که این فرضیه درست نیست.

با توجه به پست جدیدی که وب‌سایت Disney Latino درباره این سریال منتشر کرده، مشخص شده است که آخرین قسمت سریال WandaVision در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) به نمایش درخواهد آمد. پیش از این نیز مارول تائید کرده بود که اولین قسمت این سریال در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

تاریخ پخش قسمت پایانی سریال WandaVision هشت هفته پس از به نمایش درآمدن اولین قسمت آن می‌باشد و بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که فصل اول این سریال در ۸ قسمت پخش خواهد شد. سایت اصلی کمپانی دیزنی هنوز اطلاعات منتشر شده درباره مدت زمان پخش فصل اول آن را تائید نکرده، بنابراین این خبر را با اندکی تردید در نظر بگیرید.

اگر این خبر صحیح باشد، کمپانی دیزنی می‌تواند محتوای بیشتری از سریال WandaVision نسبت به چیزی که طرفداران از آن انتظار داشتند را در اختیارشان قرار دهد. با این حال، این امکان وجود دارد که شاید در مدت زمانی که فصل اول این سریال پخش می‌شود، یک یا دو هفته میان قسمت‌های پخش شده آن وقفه‌ای وجود داشته باشد و بدین ترتیب فصل اول آن تنها در طی ۶ قسمت به نمایش درآید. با این حال به نظر نمی‌رسد که هیچ دلیل واضحی برای انجام این کار توسط مارول و دیزنی وجود داشته باشد.

در جدول زمانی پخش فیلم‌های سینمایی مارول در ماه فوریه ۲۰۲۱ هیچ فیلمی برای پخش برنامه‌ریزی نشده است، بنابراین سریال WandaVision تنها محتوایی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود که تا تاریخ پخش سریال The Falcon and The Winter Soldier یعنی ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه دیزنی پلاس به نمایش گذاشته خواهد شد.

اکنون که انتظار می‌رود سریال WandaVision در طی هشت قسمت پخش شود، بسیار قابل‌توجه و جالب خواهد بود تا ببینیم که در طول هر یک از قسمت‌های این سریال چه چیزی برای بینندگان در نظر گرفته شده است. رویکرد سیت‌کام بودن قسمت‌های ابتدایی این سریال می‌تواند به این معنی باشد که مدت ‌زمان پخش هر یک از این قسمت‌ها تنها نیم ساعت خواهد بود و اگر چهار قسمت اول سریال WandaVision قسمت‌هایی نیم ساعته باشد، امکان دارد که چهار قسمت پایانی آن نیز، قسمت‌هایی یک ساعته باشند.

با این استراتژی مدت زمان پخش فصل اول سریال WandaVision همچنان ۶ ساعت خواهد بود که بدین ترتیب قسمت‌های آن طی هشت هفته به نمایش درخواهند آمد. امیدواریم که هرچه به زمان پخش سریال WandaVision نزدیک‌تر می‌شویم مارول و دیزنی نیز تعداد قسمت‌هایی که برای فصل اول این سریال در نظر گرفته شده را مشخص کنند.

منبع:‌ اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.