فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible 7 از سر گرفته شد

29 December 2020 - 16:30
فیلم Mission: Impossible 7

تام کروز (Tom Cruise) به انگلستان سفر کرده است تا دوباره مراحل فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible 7 را از سر بگیرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او برای هفتمین بار دوباره در نقش ایتن هانت در این فرنچایز مهیج و جاسوسی نقش‌آفرینی خواهد کرد و همچنین به عنوان تولیدکننده این فیلم نیز در ساخت آن نقش خواهد داشت. کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) برای سومین بار به عنوان کارگردان به این فرنچایز بازگشته است که اولین فیلم کارگردانی شده او از این فرنچایز فیلم Mission: Impossible- Rogue Nation سال ۲۰۱۵ می‌باشد. در حال حاضر فیلم Mission Impossible 7 برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

روند ساخت هفتمین قسمت از فرنچایز Mission Impossible چندین بار است که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تأخیر خورده است. روند تولید فیلم Mission Impossible 7 برای اولین بار در ماه فوریه امسال و زمانی که خدمه ساخت آن مشغول فیلم‌برداری این فیلم در کشور ایتالیا بودند متوقف شده بوده‌اند ولی با این حال ادامه روند ساخت آن با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه وضع شده جهت حفاظت خدمه و بازیگران این فیلم مقابل ویروس کرونا از ماه ژوئیه امسال از سر گرفته شده بود.

جدیدترین تأخیری که در روند تولید فیلم Mission Impossible 7 اتفاق افتاده، مربوط به آزمایش مثبت چندین نفر از خدمه ساخت این فیلم به ویروس کرونا در ماه اکتبر می‌باشد. با این حال روند فیلم‌برداری آن یک هفته بعد دوباره از سر گرفته شد و از آن موقع تا به حال علیرغم ادامه شیوع گستره ویروس کرونا در جهان روند ساخت این فیلم همچنان ادامه داشته است.

وب‌سایت Variety گزارش داده است که پس از گذراندن تعطیلات کریسمس، تام کروز برای ادامه روند فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible 7 دوباره به انگلستان سفر کرده است. روند تولید این فیلم از استودیو Warner Bros در شهر لیوزدن، به استودیو فیلم‌سازی Longcross دهکده لانگ‌کراس در شهرستان ساری در جنوب انگلستان جایی که انتظار می‌رود روند عکاسی این فیلم به پایان برسد منتقل شده است؛ مانند دیگر نقاط انگلستان، دهکده لانگ‌کراس در ردیف ۴ از محدودیت‌های وضع شده در مقابل شیوع ویروس کورنا (بالاترین ناحیه) قرار دارد که البته ادامه روند تولید این فیلم تنها با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه امکان‌پذیر شده است.

بازگشت تام کروز به انگلستان در حالی اتفاق افتاده که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با افزایش بی‌سابقه‌ای همراه بوده است. روز دوشنبه شاهد رکورد جدید ۴۱۳۸۵ مورد مبتلا به ویروس کرونا پس از سپری شدن هفته تعطیلات کریسمس در این کشور بوده‌ایم ولی با این حال به نظر می‌رسد که تام کروز پروتکل‌های ایمنی وضع شده جهت حفاظت خدمه در مقابل ویروس کرونا را در سر صحنه فیلم‌برداری آن بسیار جدی گرفته است چرا که قبل از متوقف شدن روند تولید این فیلم، فایل صوتی داد و بیداد راه انداختن دو و نیم دقیقه‌ای از تام کروز پس از رعایت نکردن فاصله اجتماعی تعیین شده توسط خدمه ساخت این فیلم به بیرون درز کرده بود.

این بازیگر کسانی را که پروتکل‌های ایمنی وضع شده حین روند ساخت این فیلم را رعایت نکنند تهدید به اخراج کرده و فریاد زده که صحنه ساخت این فیلم، دارای استاندارد طلایی (جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان خدمه و بازیگران) است و نه تنها این قوانین جهت حفاظت از سلامت تمامی خدمه ساخت این فیلم وضع شده بلکه این قوانین برای حفاظت از کارهای به وجود آمده‌ای که این فیلم ایجاد کرده است نیز می‌باشد.

افراد مشهوری مانند جرج کلونی (George Clooney) نیز از داد و بیداد کردن‌های تام کروز در این باره حمایت کرده‌اند ولی بازیگر دیگری با نام لیه رمینی (Leah Remini) اصرار دارد که این فایل صوتی منتشر شده چیزی بیشتر از شیرین‌کاری تبلیغاتی برای این فیلم نمی‌باشد.

امیدواریم که دوباره شاهد تأخیر دیگری در روند ساخت این فیلم نباشیم. با وجود داد و بیداد کردن‌های تام کروز، مفهومی که پشت این داد و بیداد کردن‌ها وجود دارد کاملاً قابل درک می‌باشد، مخصوصاً اینکه تا به حال روند تولید این فیلم چندین بار است که با تأخیر مواجه شده است. با این حال گرچه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور انگلستان سر به فلک کشیده ولی امیدواریم که خدمه و بازیگران این فیلم تا جایی که ممکن است در روند تولید آن محتاط باشند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.