اطلاعات جدیدی از فیلم Rick Grimes منتشر شد

30 December 2020 - 12:30
فیلم Rick Grimes

رزماری رودریگز (Rosemary Rodriguez) کارگردان چند قسمت از سریال The Walking Dead امیدوار است که فیلم Rick Grimes در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پیش از این، اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) که نقش کاراکتر ریک گرایمز را برای ۹ فصل در سریال The Walking Dead بازی کرده بود، گفت که امید دارد روند فیلم‌برداری این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود. مدت‌ها است که فیلمی سه‌گانه بر اساس کاراکتر ریک گرایمز از دنیای The Walking Dead در حال توسعه قرار دارد ولی با این حال هنوز این فیلم به صورت جدی وارد مرحله تولید نشده است.

تا حدودی همه‌گیری ویروس کرونا را می‌توان علت به تأخیر افتادن روند ساخت این فیلم دانست. گفته شده که داستان سریال The Walking Dead: The World Beyond به صورت مستقیم به اولین فیلم Rick Grimes متصل خواهد شد ولی با این حال هنوز مشخص نیست که داستان این فیلم شامل چه چیزی خواهد بود. دوران تصدی اندرو لینکلن در سریال اصلی The Walking Dead، طی ۱۸ ماه پیش و در پایان فصل نهم این سریال به پایان کار خود رسید و از آن موقع تا به حال، اطلاعات بسیار کمی از فیلم Rick Grimes به بیرون درز کرده است.

اکنون یکی از کسانی که در روند تولید سریال The Walking Dead نقش داشته، تاریخ انتشار این فیلم را مشخص کرده است. صفحه توییتر سریال The Walking Dead طی توییتی از طرفداران پرسیده که آن‌ها بیشتر منتظر چه پروژه‌ای از دنیای The Walking Dead در سال ۲۰۲۱ هستند.

رزماری رودریگز که تا به حال سه قسمت از سریال The Walking Dead را کارگردانی کرده است به این سؤال جواب داده که او از همه بیشتر منتظر تماشای فیلم Rick Grimes در سینماها می‌باشد. مشخص نیست که آیا او به طریقی در ساخت این فیلم دخالت دارد یا اینکه صرفاً برای انتشار این فیلم هیجان‌زده می‌باشد.

سه قسمتی که رزماری رودریگز وظیفه کارگردانی آن‌ها را در سریال The Walking Dead بر عهده داشته، مربوط به فصل‌های ۷، ۸ و ۹ این سریال می‌باشد، یعنی این امکان وجود داشته که او مستقیماً با اندرو لینکلن کار کرده باشد. احتمال دارد که او صرفاً به عنوان یک طرفدار برای انتشار این فیلم هیجان داشته باشد و نه کسی که به صورت مستقیم در روند تولید آن نقش داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چه کسی وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت ولی با این حال برخی از منابع داخلی گفته‌اند که مدیر محتواهای تولیدی این فرنچایز اسکات گیمپل (Scott Gimple)، حداقل وظیفه کارگردانی قسمت اول این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

رابرت کرکمن (Robert Kirkman) خالق کمیک بوک‌های The Walking Dead نیز در ساخت این پروژه دخیل خواهد بود و قرار است که با کمک او ادامه داستان ریک گرایمز در این فیلم تعریف شود. اضافه شدن رابرت کرکمن به این پروژه بسیار مهم و حیاتی می‌باشد چرا که او به پایه‌ریزی این کاراکتر در این فیلم کمک بسیاری خواهد کرد مخصوصاً اینکه گسترش دادن این فرنچایز باعث فراری دادن طرفداران بسیاری شده است.

سریال‌های اسپین‌آف تولیدی این فرنچایز مانند سریال Fear the Walking Dead و The World Beyond نتوانسته‌اند میزان علاقه‌ای که طرفداران به سریال اصلی دارند را در خود به وجود بیاورند. سخت است که این سریال‌ها ادامه‌رو استاندارد ایجاد شده سریال The Walking Dead باشند چرا که سریال The Walking Dead پدیده جهانی بوده ولی با این حال امکان دارد که فیلم Rick Grimes بار دیگر روزهای اوج این سریال را بازگرداند. با وجود اینکه طرفداران برای حضور کاراکتر ریک در فصل دوم سریال The World Beyond بسیار هیجان‌زده بوده‌اند ولی خبر حضور اندرو لینکلن در فصل دوم این سریال تنها به عنوان یک شایعه تائید شده است.

بازگشت اندرو لینکلن به دنیای The Walking Dead اجتناب‌ناپذیر می‌باشد ولی اینکه واکنش مردم نسبت به فیلم‌های او چگونه خواهد بود مشخص نیست مخصوصاً زمانی که وضعیت کنونی سینماها به علت همه‌گیری ویروس کرونا و کاهش محبوبیت این فرنچایز را نیز در نظر بگیریم. امکان دارد که با اکران این فیلم در سینماها، فرنچایز The Walking Dead وارد عصر جدیدی شود ولی سازندگان آن تا زمان انتشار این فیلم باید با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.