تام هنکس ظاهر جدیدیش برای فیلم Elvis را نشان داد

31 December 2020 - 23:37
فیلم Elvis

تام هنکس (Tom Hanks)، ظاهر جدیدش برای فیلم Elvis را نشان داد! این فیلم قرار است توسط باز لورمان (Baz Luhrmann)، که پیش از این در اقتباس سال ۲۰۱۳ از فیلم The Great Gatsby حضور داشت، کارگردانی شود. با سینما فارس همراه باشید.

آستین باتلر (Austin Butler) به‌عنوان نقش اصلی در این فیلم حضور خواهد داشت. در حالی که اولیویا دی‌یونگ (Olivia DeJonge)، کلوین هریسون جونیور (Kelvin Harrison Jr.)، لوک بریسی (Luke Bracey)، داکر مونتگومری (Dacre Montgomery) و یولا (Yola) به‌عنوان چهره‌های سرشناس در فیلم زندگی الویس ظاهر می‌شوند. هنکس در قالب یکی از مهم‌ترین افراد حضور دارد. برنده‌ی اسکار قرار است نقش سرهنگ تام پارکر را بازی کند، مردی که الویس را در سال ۱۹۵۵ کشف کرد.

این افشاگری طی مصاحبه‌ای در برنامه‌ی گراهام نورتون (Graham Norton) انجام شد. هنکس خاطرنشان کرد که برای فیلم‌برداری عنوان بیوگرافی الویس در استرالیا به سر می‌برد. به نظر می‌رسید که خیلی سریع از ذکر این واقعیت پشیمان شده است. این بازیگر مشهور توضیح داد که چگونه ظاهر خود را تغییر داده تا بهتر بتواند در نقش مدیر الویس جای بگیرد. او با بی‌میلی قابل توجهی، کلاه خود را برمی‌دارد تا مدل موی جدید خود را نشان دهد.

فیلم Elvis

هنکس در قالب یکی از مهم‌ترین افراد حضور دارد. برنده‌ی اسکار قرار است نقش سرهنگ تام پارکر را بازی کند، مردی که الویس را در سال ۱۹۵۵ کشف کرد.

در حالی که ظاهر جدیدش که شبیه جی.کی.سیمونز در فیلم Spider Man شده، ممکن است باز هم تغییر کند. هنکس از ارائه‌ی توضیحات واضح در مورد فیلم و جزئیات نقشی که قرار است در آن حضور داشته باشد خودداری کرد. او در ادامه توضیح داد برای جذاب‌تر شدن فیلم، برخی از شخصیت‌ها و اتفاقات تغییراتی خواهند داشت. به‌عنوان مثال فیلم Social Network، شخصیت اندرو گارفیلد را به یک قهرمان ارتقا داد. دلیل اصلی این موضوع این بود که شخصیت اصلی که توسط گارفیلد به‌تصویر کشیده می‌شد، نقص‌های اساسی خود را داشت. فارغ از هر رویکردی که در مورد فیلم زندگی نامه‌ی الویس اعمال شود، مطمئناً هنکس یک عملکرد ماندگار را ارائه خواهد داد.

منبع:اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.