خلاصه‌ی فیلم Godzilla Vs Kong به نبردی تمام‌عیار اشاره دارد

1 January 2021 - 12:40
Godzilla Vs Kong

خلاصه‌ی رسمی کتاب فیلم پیشِ روی Godzilla vs. Kong منتشر شده است که از نبردی تمام‌عیار میان این دو هیولای مشهور تاریخ سینما خبر می‌دهد. این فیلم که گودزیلا و کینگ کونگ را پس از لایو-اکشن محصول سال ۱۹۶۲ برای دومین بار روبه‌روی یکدیگر قرار می‌دهد توسط آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردانی شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم چهارمین اثر از دنیای سینمایی کمپانی Legendary موسوم به MonsterVerse است و دنباله‌ای مستقیم بر فیلم‌های Godzilla: King of the Monsters و Kong: Skull Island به شمار می‌آید.

از داستان فیلم Godzilla vs. Kong اطلاعات کمی در اختیار داریم اما با توجه به خلاصه‌ای که منتشر شده و خط سیری که فیلم‌های قبلی فرانچایز MonsterVerse طی کرده‌اند، تا حدودی می‌توانیم داستان این عنوان را حدس بزنیم. در صحنه‌ی پس از تیتراژ پایانی فیلم Godzilla: King of the Monsters آلن جونا با بازی چارلز دنس (Charles Dance) را دیدیم که سر بریده‌شده‌ی کینگ گیدورا را خرید؛ این می‌تواند اشاره‌ای به حضور مکاگودزیلا یا مکا-کینگ گیدورا در فیلم پیشِ رو باشد. خلاصه‌ی رسمی منتشر شده اشاره می‌کند که نبرد کونگ و گودزیلا به سرنوشت نهایی انسان‌ها و تایتان‌ها گره خورده است.

در این خلاصه به نبرد پیشِ رو و تمام‌عیار گودزیلا و کونگ درحالی‌که بشر برای آینده‌اش مبارزه می‌کند، اشاره شده است. این فیلم در بیست و یک ماه مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. این خلاصه‌ی داستانی توسط رمان اختصاصی فیلم منتشر شده است که چهار روز پس از اکران را یعنی در ۲۵ مه ۲۰۲۱ (۴ خرداد ۱۴۰۰) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Godzilla Vs Kong

ممکن است که این جنگ تنها میان کونگ و گودزیلا نباشد، اخیراً کمپانی Warner Bros طی کامیک‌کان برزیل کلیپ کوتاهی از این فیلم منتشر کرد که نشان می‌داد کونگ به‌گونه‌ای گیر افتاده و در بند است؛ در این کلیپ چیزی شبیه به قلاده دور گردن او پیچیده شده بود. این می‌تواند اشاره‌ای به حضور سازمان Monarch باشد.

با توجه به شواهد به نظر می‌رسد به‌احتمال‌زیاد نبرد میان گودزیلا و کونگ از این دو هیولا فراتر رفته و خطری عظیم‌تر آینده‌ی بشریت را تهدید کند. با توجه به رویدادهای دو فیلم قبلی این فرانچایز که در آن همواره این دو هیولا با کایجوهای دیگری مبارزه کرده‌اند، در این فیلم نیز احتمالاً پای هیولا یا هیولاهای دیگری در میان است. بااینکه تنها چند ماه با اکران Godzilla vs. Kong فاصله داریم اما ظاهراً این عنوان بسیار عظیم‌تر از آثاری است که پیش‌تر در MonsterVerse دیده بودیم.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.