پل گرینگرس درباره پروژه X-Men vs. Fantastic Four صحبت کرد

3 January 2021 - 13:30
X-Men vs. Fantastic Four

پل گرینگرس (Paul Greengrass) تائید کرده که او با کمپانی فاکس (پیش از به مالکیت درآمدن این کمپانی توسط دیزنی) درباره ساخت فیلم X-Men vs. Fantastic Four صحبت‌هایی را انجام داده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم قرار بوده کراس‌اوری بین دو گروه از ابرقهرمان‌ها و کاراکترهای مارولی دیگر فاکس از جمله ددپول و دردویل باشد.

در سال ۲۰۱۹، فیلم‌نامه‌نویس فیلم‌های Thor و X-Men: First Class با نام زک استنتز (Zack Stentz) از پروژه مخفی صحبت کرده بود که در این پروژه قرار بود از تمامی کاراکترهای مارولی که در سال ۲۰۱۱ در اختیار کمپانی فاکس بود استفاده شود و همچنین قرار بود که کارگردان فیلم‌های Jason Bourne و News of the World یعنی پل گرینگرس، وظیفه کارگردانی این پروژه را بر عهده داشته باشد. منابع داخلی پروژه X-Men vs. Fantastic Four را اقتباسی از خط داستانی سری کمیک بوک‌های Civil War مارول توصیف کرده بودند که این خط داستانی در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوهای مارول مبنا فیلم Captain America: Civil War قرار گرفته بود.

پل گرینگرس در پادکست Happy Sad Confused در این باره گفت:

آن‌ها درباره آن با من صحبت کردند. نمی‌گویم که من انتخاب قطعی این پروژه بوده‌ام. ما صحبت کردیم و من درباره‌اش فکر کردم و در انتها … (هیچ اتفاقی نیفتاد).

پیش از این نیز پل گرینگرس در طی پادکست Fatman on Batman در سال ۲۰۱۹ در این باره گفته بود:

اشلی میلر (Ashley Miller) و من در کمپانی فاکس در حال کار بر روی فیلم X-Men: First Class بودیم و همچنین در این زمان بود که ما مشغول توسعه پروژه مخفی دیگری برای آن‌ها بودیم که نمی‌توانم داستان آن را برای شما بگویم ولی با این حال می‌توانم بگویم که در این پروژه مخفی، ما از تمامی کاراکترهای مارولی که کمپانی فاکس در سال ۲۰۱۱ در اختیار داشت استفاده کردیم. در این فیلم کاراکترهای X-Men، چهار شگفت‌انگیز، ددپول و دردویل حضور داشتند که این کاراکترها در آن موقع تحت مالکیت کمپانی فاکس بودند.

زک استنتز نیز درباره این پروژه پیش از این گفته بود:

ما تقریباً پل گرینگرس را برای کارگردانی این پروژه استخدام کردیم که بسیار جالب می‌شد اگر این پروژه با کارگردانی پل گرینگرس ساخته می‌شد ولی با این حال به جای این پروژه او مشغول کارگردانی فیلم دیگری شد. در نهایت این پروژه ساخته نشد ولی فیلم‌نامه‌ای که برای این پروژه نوشته بودم، چنان فیلم‌نامه‌ای بود که واقعاً به آن افتخار می‌کردم و اگر این پروژه ساخته می‌شود فیلم بسیار خوبی از آب در می‌آمد.

داستان فیلم X-Men vs. Fantastic Four را بعدها وب‌سایت هالیوود ریپورتر فاش کرد که در این داستان، کاراکتر مشعل انسانی از گروه چهار شگفت‌انگیز، جرقه اختلاف بین دو گروه ابرقهرمانی را پس از رفتن به حالت نوا برای دستگیری ابرشروری با نام مولکول من رقم زد. صدمه‌ای که کاراکتر مشعل انسانی با این حرکت خود به شهر منهتن وارد کرد باعث شد که لایحه ثبت‌نام ابرقهرمان‌ها به وجود بیاید و بدین ترتیب ابرقهرمان‌های مختلف در دو گروه مخالف یکدیگر قرار گیرند.

در طی یکی از این درگیری‌ها بین دو گروه مخالف این لایحه، کاراکتر ولورین با کاراکتر آقای شگفت‌انگیز مبارزه‌ای را انجام داد که در آن آقای شگفت‌انگیز دستانش را به حالت قیچی درآورد و دست ولورین را قطع کرد. در نهایت، این دو گروه با یکدیگر صلح کردند و در صحنه پس از تیتراژ این فیلم مشخص شد که نژاد بیگانه‌ای با نام اسکرال‌ها آماده حمله به کره زمین می‌باشند.

در ماه مارس ۲۰۱۹، کمپانی دیزنی که مالک استودیوهای مارول بود، با خرید کمپانی ۲۱st Century Fox حق استفاده از کاراکترهای مارولی این کمپانی از جمله چهار شگفت‌انگیز و X-Men را به دست آورد. در ماه قبل نیز، رئیس استودیوهای مارول کوین فایگی (Kevin Feige) خبر ساخت فیلمی بر اساس گروه چهار شگفت‌انگیز با کارگردانی جان واتس (Jon Watts) را اعلام کرد.

منبع: کمیک بوک

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.