تریلری از دوره‌ رویایی جدید در سریال WandaVision منتشر شد

5 January 2021 - 16:59
سریال WandaVision

تریلری از دوره رویایی جدید از سریال WandaVision، اولین سریال رسمی استودیوی مارول منتشر شده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در این سریال که قرار است پخش آن از ۱۵ ژانویه (۲۶ دی) از دیزنی‌پلاس آغاز شود، یک زوج غیرعادی یعنی واندا ماکسیموف با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و ویژن با بازی پال بتانی (Paul Bettany)، زندگی ایده‌آلی در حومه شهر وست‌ویو دارند. اما هنگامی که این دو موجود ابرقدرت می‌بینند اتفاقات عجیبی وارد زندگی شاد آن‌ها می‌شود، زندگی بی‌ثبات و رمانتیک خود را که از کمدی‌های کلاسیک الهام گرفته‌اند، رها کرده و در قالب انتقام‌جویان سابق به این موضوع مشکوک می‌شوند که هیچ چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست.

در یک کلیپ تلویزیونی منتشر شده در نیمه‌شب سال نو، سریال WandaVision با راه‌اندازی فاز چهارم جهان سینمایی مارول، یک دوره رویایی جدید را آغاز می‌کند.

بتانی در شماره ماه دسامبر مجله امی درباره WandaVision گفت:

من می‌توانم به شما بگویم که هیچ تفاوتی در طراحی تولید فیلم‌های مارول با این سریال وجود ندارد. این خیلی شبیه به هر فیلم مارولی است که من در آن حضور داشته‌ام؛ این یک ادامه یکپارچه است.

همان‌طور که ۲۳ فیلم جهان سینمایی مارول (MCU) در آخر توسط دیزنی پلاس پخش شدند، تهیه‌کننده این فرنچایز یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) می‌گوید که WandaVision با کارگردانی مت شکمن (Matt Shakman) و شورانری جک شیفر (Jac Schaeffer)، چیزی را به علاقه‌مندان دنیای سینمایی مارول ارائه می‌دهد که به گفته او “نمی‌توانند در سینما‌ها به دست آورند”.

فایگی به مجله امی گفت:

تجربه‌ای مانند سریال WandaVision چیزی است که نمی‌توان آن را در یک فیلم به دست آورد. شما به سراغ فیلم‌ها می‌روید زیرا به دنبال چیزهایی هستید که در سریال‌ها نیست و برعکس وقتی سراغ سریال‌ها می‌روید که به دنبال چیزهایی هستید که در فیلم‌های سینمایی نیست. البته هر فیلمی در نهایت توسط استریمرها نیز پخش می‌شود.

شیفر که از زمان فیلم Iron Man در سال ۲۰۰۸ در دنیای سینمایی مارول حضور داشته، درباره سطح کیفیت مشابه سریال WandaVision با فیلم‌های دیگر مارول صحبت کرده است.

شیفر قبلا در مورد اولین سریال استودیوی مارول به خبرگذاری ورایتی گفته بود:

این اثر مارول که قرار است در دیزنی‌پلاس منتشر شود اصلا مشابه دیگر آثار تلویزیونی نیست. این کار هنوز هم اثری در سطح کیفی سینمایی است ولی توسط استریمر منتشر می‌شود. بنابراین هنوز همان حس عظمت را دارد و همان فرصت‌ها و منابع یکسان در آن وجود دارند. پس واقعا مانند یک فیلم بزرگ احساس می‌شود.

پخش این سریال با بازی الیزابت اولسن، پال بتانی، تیونا پاریس (Teyonah Parris)، کت دنینگز (Kat Dennings)، رندال پارک (Randall Park) و کاترین ‌هان (Kathryn Hahn) به صورت انحصاری از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی) در دیزنی‌پلاس آغاز می‌شود.

تریلر جدید این سریال را در کانال یوتیوب سینما فارس مشاهده نمایید.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.